Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 18, 2009

Gambar Eli Bogel Kerja BN ?!?!?!


Ini satu lagi fitnah yang terang2 di tabur dan yg lebih menghairankan ada di kalangan ahli kompenan BN sendiri yang kata ini satu permainan politik yang kotor! Apa punyer biol! Permainan politik mende? Siapa yang dah siasat perkara ni ada kaitan dengan politik? Tah-tah si Eli bogel ni bergaduh ngan balak dia ke, atau byk perkara lain lagi boleh menyebabkan tersebar nya gambar si Eli bogel nih. Kalau nak buat komen2 di akhbar pun, nak glemerkan diri pun, sebelum keluar perkataan dari mulut, singgah dulu kat pala otak tuh, fikir dulu. Nanti terkeluarlah cakap2 yang berbau fitnah.

Si Eli bogel ni pun dah ngaku, dan siap kata tak malu dengan gambar2 dia tuh, apa isu nya lagi? Kalau kelakuan camtu lagi nak back up ke? mana orang2 PAS? Kenapa diam? seronok layan gambar si Eli bogel ke? Untuk Mr Khalid MB Selangor, cepat2 le umumkan atau sahkan perletakkan jawatan si Eli bogel nih, senang SPR leh sekalikan pilihanraya kecil nanti. Tak payah la nak kasik cuti la, itu la ini la.

Buat Eli, betulkan perangai tuh, then insaflah. Kalau dah tak tahan, kawin cepat2, habis cerita. Takder lagi kisah camni. Ok semua, byk lagi hal lebih penting dari hal si Eli bogel nih. Jgn lupa bukit2 yang tengah hangat sekarang nih. Mulakan kerja dari sekarang. Turun padang, jumpa rakyat, dan teruskan jumpa rakyat bila dah menang nanti. Jgn nampak muka masa nak pilihanraya jer.