Berita Harian: Mutakhir

Monday, February 23, 2009

Hati-Hati Pemusnah Telah Tiba !!!!!

Hati-Hatiii!!! Mereka2 dalam gambar di atas ni ialah makhluk2 dari Planet Kuatipus yang telah tiba di bumi.  Mereka di ketuai oleh Kapten Kunyit (tengah di barisan depan) Tujuan mereka kemari ialah untuk membunuh dan menghapuskan sesiapa sahaja yang cuba menghalang atau melawan mereka! Mereka takkan berhenti dari membuat kekejaman selagi hasrat mereka untuk menghapuskan semua musuh mereka dan seterusnya menakluk negara kita MALAYSIA. Kita perlu menghalang mereka ni sepenuh tenaga sebab jika mereka berjaya menakluk negara kita, kita semua akan di hapuskan dari muka bumi ini! Mereka juga penuh dengan kuasa kejahatan yang amat merbahaya! Antara POWER kejahatan mereka ialah ...

  • Membekukan otak manusia yang mengakibatkan mereka2 yang terkena POWER nih tidak dapat berfikir dengan betul dan tidak dapat membezakan antara betul dan salah.
  • Membutakan mata dan mata hati dan memekak kan telinga manusia. Jika terkena POWER ni, kita takkan dapat melihat sebarang perbuatan BURUK mereka. Semua yang mereka ini buat kita akan nampak baik dan betul je. Kemudian telinga kita di pekakkan dan menyebabkan sesiapa yang terkene POWER nih tak dapat mendengar nasihat atau pandangan orang lain. Jadi sesiapa yang terkena POWER ni akan terus mengikut mereka tanpa boleh membantah apa hal sekali pun.
  • Menjadikan lidah orang yg terkene POWER nih sentiasa MAKI HAMUN, sentiasa MENIPU! sentiasa PUTAR BELIT! sentiasa MENUDUH TANPA BUKTI, sentiasa MEMFITNAH!!! Orang yang terkene POWER nih tak boleh lagi kita percayai dan amat berbahaya!!
  • Membuatkan orang yang terkene jadi lupa diri, lupa asal usul, lupa adat, lupa segalanya!
  • Menjadikan orang yang terkene TAMAK! Tamak segalanya, tamak kuasa, tamak harta, SEGALANYA!!! Tamak yang teramat sehingga sanggup MEMBELAKANGKAN AGAMA!
  • Membuatkan orang yang terkene sanggup menjual AGAMA, BANGSA dan NEGARA demi memperjuangkan si jahat2 di atas tuh!
  • Power untuk mengaut segala harta benda dan wang ringgit dengan macam-macam cara untuk kesenangan mereka sendiri.
  • Melondehkan pakaian sesiapa yang kene tak kira lelaki atau wanita, seperti yang terjadi pada seorang ahli mereka :)~
  • Menjadikan seseorang itu berNAFSU besar! dan tidak dapat mengawal nafsu itu.
Ada lagi POWER mereka nih yang belum di tunjukkan. Jadi HATI-HATI!!! cuma satu je yang dapat menyelamatkan kita dari POWER2 mereka tuh, iaitu hanya dengan IMAN, AKAL dan FIKIRAN !! Kuatkan IMAN, Tajam kan AKAL dan gunakan FIKIRAN untuk menghalang diri kita dari terkene POWER Kejahatan mereka2 ini.

Bersatu lah menentang KEJAHATAN Kapten Kunyit dan orang-orang nya! Bersatu teguh, bercerai, kita akan tewas !!

p/s: Setelah aku membuat kajian, aku dapati PENJAHAT2 ini amat gemarkan KERETA MEWAH dan LEMBU! Tapi aku masih belum kenalpasti kenapa derang ni suka sgt 2 bende tuh. hmmm ..