Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 11, 2009

Innallillah ... Takziah Buat Keluarga Kak Rohani


BAru semalam tak silap aku aku ada cita pasal pemandu bas ekspress, ni tgk nih!  ishhhh! tolong lahhhh wahai pemandu-pemandu bas ekspress khas nya! korang bawak kenderaan yang besar! tolonglah berhati-hati dan berhati perut dengan pemandu lain dan orang ramai! tgk apa dah jadi, si pemandu lak kata tak pasti dia tarik hand brake ke tak! mak aiii senang nyer cakap! memang hang tak tarik handbrake la tuh, jgn buat2 luper lak. menyampah tul, dah bertambah bengang aku tgk pemandu bas nih!

Semalam aku cakap pasal hon hon aku, tadi lagi sekali depan mata aku, punyer lah bodo si pemandu bas tu, dah memang jalan tu jam memang tak leh gerak selagi lampu belum tukar hijau, yang dia cam samseng bodoh duk honnnnnnnnnnnnnnn honnnnnnnnnnnn honnnnnn!!  geram tul aku! Aku rasa kerajaan patut adakan kursus khas untuk derang ni, ajar tatatertib supaya mereka jadi lebih bertanggungjawab. Ingat lah sikit, jangan bermain dengan nyawa orang lain. Jadilah pemandu yang berhemah. Relek, kalau letih memandu, lepak jap, jgn kejar trip sampai nyawa org kamu buat gadaian.

Sekali lagi takziah buat keluarga allayarhamah Kak Rohani, byk-byklah bersabar, dah ketentuan ilahi ...