Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 11, 2009

Anwar Telah Tewas Dalam Permainannya Sendiri


Dengar sini semua, Pak Nuar dengan ini sah telah tewas dlm permainannya sendiri. Beliau yang menggalakkan lompat parti, sekarang dia yang kene! hahahaha masa Adun BN lompat masuk parti PKR ari tu bukan main gumbira!! semua okkkk!! tapi bila org PKR lompat masuk BN MENGGELABAH!!!! terus nak bubar ADUN, nak kembalikan kuasa kepada rakyat konon! poorahh la Pak Nuar, mengaku je la kamu dah tewas dalam permainan yang kamu cipta sendiri. siannnnn! Sentuh sikit pasal plihanraya yang bakal tiba di Bukit Gantang nanti, aku cuma harap org2 Bukit Gantang pandai menilai dan bijak mengundi. Jangan lak mengundi mengikut perasaan, tapi buka lah mata, belah la otak korang dan fikir! lihat! dengar! semua orang Melayu nampak kepincangan PR memerintah Perak, harap2 anda juga nampak dan perihatin dengan apa yang berlaku di negeri kita nih. Masih kah korang percaya dengan janji-janji kosong PR? Tengok je la apa yang sedang jadi sekarang ... TUANKU SULTAN PERAK pun tak di endahkan, apa lagi pengundi2 Bukit Gantang, korang ingat dia kisah ke nasib korang?

Inilah masanya kita orang-orang Melayu di Perak nih tunjukkan protes kita terhadap PR yang telah membelakangkan kita sepanjang 10 bulan pemerintahan mereka. Jangan lupa isu tanah hakmilik kekal pada orang cina!! Jangan lupa pemberian tanah untuk sekolah2 cina!! Jangan lupa lawak jenaka Nizar mengadakan mesyuarat EXCO HARAM! setelah mereka semua di pecat dari jawatan oleh TUANKU SULTAN PERAK lepas tu luluskan RM1000 untuk ibu tunggal di Perak! hehehe lepas kene pecat baru nak lulus!!!!!!!!!!!!!!!!! orang bodoh pun boleh nampak sandiwara orang2 PR nih.

Akhir kata .. Untuk orang-orang Bukit Gantang, selamat mengundi dan pilih lah dengan bijak siapa yang anda mahu mewakili anda.