Berita Harian: Mutakhir

Sunday, February 15, 2009

Ngeh Ugut YB Zambry La Pulak ..

Begitu hebat si NGEH @ Ngok nih. Berani lak nak ugut2 MB Zambry ish ish ish .. NGEH cakap...

"Jika Zambry bersetuju membubarkan DUN dan mendapat perkenan Sultan Perak, Pakatan Rakyat akan menghentikan semua tindakan perundangan yang boleh menjejas pentadbiran dan ekonomi Perak"

Ewah2 macam la kita takut sgt dia nak saman tuh. Korang nampak, dia sendiri mengaku nak menjejaskan ekonomi Ngeri Perak! Menjejaskan ekonomi negeri sama lah cam nak bunuh semua peniaga2 di Perak, termasuklah Orang Melayu, Cina dan India! Di sebabkan nak kuasa si laknat ni sanggup nak taruk pasir dalam peiruk nasik rakyat Perak! Memang cina ni nak kene carut nih. Oii cina, lu molo ke mende nih! Tak reti cakap Melayu ka? molo nyer cina tongsan. Lu aaa NGEH olang cina kata aa ader selupe chibai tau ka? Si sial ni ugut lagi dia kata...

"Zambry juga berdepan dengan waran tangkap daripada Sivakumar dan enam lagi Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) yang menganggotai Pengerusi Jawatankuasa Hak dan Kebebasan DUN jika tidak hadir ke perbicaraan khas, Rabu ini"

Untuk MB Zambry, sila ajar si laknat2 ni, jangan mudah tunduk dengan tekanan-tekanan dari si PENDERHAKA2 nih! Tunjukkan pada mereka bagaimana cara nak perintah negeri, bukan dengan habiskan duit rakyat beli kereta baru! bukan kereta nasional lak tuh! si lahanat2 ni semua cuma tau nak habiskan duit dan harta bende negeri jer. Jangan takut dengan PENDERHAKA2 nih, mereka hanya tahu membuat kacau bilau dan memporakperandakan negeri kita je.

Akhir kata untuk NGEH@NGOK ... Lu pigi balik tongsan la cina molo! Kita hanya mau cina yang tau hormat pada undang2 negara dan hormat dan taat pada RAJA-RAJA MELAYU saja tinggai sini tau ka! Yang lain tu BOLEH BELAH!!