Berita Harian: Mutakhir

Sunday, February 15, 2009

Nik Aziz Juga PENDERHAKA!


Kata Nik Aziz dia cabar UMNO untuk pilihanraya terbuka. Cabar apa kes lak ni tok guru? Apa yang tok guru tak puas hati lagi nih? UMNO dan BN di ambang kejatuhan? Setahu aku PAS@PR yang tumbang di Perak. kata Nik Aziz .. "Sepatutnya berdirilah seperti seorang lelaki untuk berdepan dengan PAS melalui pilihan raya terbuka, PAS tidak ada masalah kerana kita bersedia untuk berdepan dengan Umno,". Hmmm tok guru oiii, UMNO memang dah lama berdiri seperti lelaki sejati! dan telah menang dan memerintah negara sejak dulu lagi! Tok Guru yang tak macam lelaki, dah kalah tak mengaku! Dan tok guru juga mengikut dan menjadikan si GAY Pak Nuar tu sebagai ketua tok guru! Kalau yer pun carik la lelaki sejati untuk jadi ketua PR nih tok guru oiii, jgn carik gayboy!

Ini lagi kata-kata Nik Aziz dalam Harakah ...

"Saya melihat Umno-BN memang tidak gentleman kerana terus melibatkan istana dan berselindung di sebalik kuasa kekebalan istana,"

"Saya tidak mahu komen tentang kenyataan SUltan Selangor yang mengatakan biadap terhadap pihak yang mengadakan demonstrasi jalanan dan membantah titah Sultan Perak,"

Sapa yang melibatkan istana? Sapa yang duk berbaring atas jalan dan dengan biadap dan kurang hajar menghalang kenderaan Raja Dr Nazrin Shah? Orang UMNO? tok guru kene nasihatkan anak buah tok guru supaya bersikap gentleman dan jangan jadi cam budak2 takder otak. Nasihat Nizar supaya lebih gentleman menghadapi kejatuhan PR di Perak. Ok tok guru? boleh? tok guru juga tak nak komen berkenaan kemurkaan Tuanku Sultan Selangor sebab tok guru Nik Aziz sendiri menyokong tindakan DERHAKA Nizar terhadap Sultan Perak, secara langsung NIK AZIZ juga PENDERHAKA!!

Bertaubatlah wahai Nik Aziz sebelum terlambat. Kembalilah ke pangkal jalan. Perjuangan anda bukan perjuangan asal keujudan PAS. tok guru lebih pentingkan duniawi dan sanggup membuat apa saja asalkan dapat kuasa dunia! Insaflah.