Berita Harian: Mutakhir

Sunday, March 22, 2009

Perbuatan BINATANG yang BIADAP!

Inilah perbuatan BINATANG yang bertopengkan manusia! Kerana kuasa dunia, sanggup berbuat perbuatan KEJI seperti ini! Aku nak letak gambar penuh pun rasa malu dan tak mahu gambar Tuanku Sultan Azlan dan Mufti Perak yang di perbuat begitu di sebarkan lebih meluas. Cuma satu sahaja, Pakatan Rakyat pasti akan membantah dan mengatakan ini bukan perbuatan mereka tetapi perbuatan Barisan Nasional untuk meraih undi di Bukit Gantang! Tetapi aku yang lahir di Perak sebelum ini tak pernah nampak atau dengar puak2 Barisan Nasional sanggup buat tektik kotor dan menjijik kan seperti ini. Jadi rakyat semua boleh fikir siapa agaknya yang sanggup buat perbuatan yang KOTOR dan MENJIJIK KAN NIH!

Siapa agaknya yang amat terdesak untuk menang di pilihanraya kecil kali ini? Barisan Nasional atau Pakatan Rakyat? Bukan menuduh, tapi orang BODOH pun tahu meneka ini perbuatan siapa!

Pada yang membuat perbuatan ini, bersedialah, ALLAH akan membalas setiap perbuatan kamu, bersedialah untuk menerima akibatnya. ALLAH HU AKBAR!