Berita Harian: Mutakhir

Sunday, May 17, 2009

Jangan Tunduk Kepada Penderhaka


Sejak kebelakangan ini, desakan membubarkan DUN Perak makin menjadi2. Ini tektik mereka untuk memberi tekanan kepada pihak ISTANA. Aku cuma berharap Tuanku Sultan Perak tidak termakan dengan tekanan dari manusia2 MUNAFIK iaitu PAS, PKR dan DAP. Kita tak boleh tunduk kepada PENDERHAKA-PENDERHAKA ini! Mereka tertekan sekarang. Mereka juga tahu kerajaan "impian" mereka di Perak akan tumbang juga tak lama lagi, walau apa pun yg mereka lakukan. Bak kata ABG TUAH, mereka "menekan kerana tertekan". Memang benar, sampai Pak Nuar Kilang Kunyit nak jumpa PM kononya nak selesaikan isu Negeri Perak. Porahhhh! Jangan sesekali kita tunduk dengan desakan mereka.

Dah la matematik tak berapa pandai, lepas tu mulut mereka cam P*&^&@!*&%K! Maklumla, orang yang dah lemah dan takut, memang suka maki2 orang, bak kata Tan Sri P Ramlee, cam POMPUAN KABERET! Manusia2 PENDERHAKA, munafik dan tamak (PAS, PKR dan DAP) ini akan menerima akibat dari perbuatan mereka. Kita lihat sahaja nanti. Para penyokong FANATIK mereka juga akan melihat kejatuhan parti lawak mereka tu, bukan sahaja di Perak malah INSYAALLAH di Selangor, Kedah dan Penang. Kelantan aku harap BN tak perlu la kacau. Biar la mereka dgn PAS selamanya. Yang penting Orang Kelantan APPY! ;) Lagipun Kelantan boleh di jadikan contoh bagaimana GAGAL nya PAS memerintah negeri tu. KELANTAN negeri termundur di MALAYSIA! Perlis yang kecik kemetot tu pun lagi maju dari KELANTAN. Jadi biarkan lah derang dgn angan2 mereka.

Sakali lagi, JANGAN TUNDUK KEPADA DESAKAN PENDERHAKA MUNAFIK INI! PAS, PKR dan DAP telah menipu rakyat Perak. Kami tidak lagi mahu di perintah oleh manusia2 munafik ini. Mereka ialah manusia jenis tak pandai yang sombong! Sangat susah nak berunding dgn org camni. Semua dia tahu, semua di yang pandai, tapi hakikatnya mereka semua B$%@!&%H! Mereka sebuk kata UMNO @ BN mengamalkan rasuah, sekarang lihat sendiri, PAS YANG MENGAMALKAN RASUAH! Sekarang baru puak2 fanatik PAS tahu, pemimpin kamu semua juga KAKI RASUAH! Porraahhhhhhh!

Yang Ikhlas,