Berita Harian: Mutakhir

Sunday, May 24, 2009

MELAYU sedang DISEMBELIH dalam senyap!!

Mula-mula sikit tentang keputusan mahkamah Jumaat lepas. Aku dah cakap, PAS @ Pakatan Rakyat takkan terima keputusan mahkamah jika mahkamah membuat keputusan berpihak kepada Barisan Nasional. Sekarang terbukti. Ambik sikit dari Harakah (Penyebar Fitnah Online PAS):
Keputusan mahkamah satu skrip dan matinya demokrasi
Wan Nordin Wan Yaacob 
Sun | May 24, 09 | 7:58:47 am MYT

KUALA LUMPUR, 24 Mei (Hrkh) - Keputusan Mahkamah Rayuan yang memberi kemenangan 3-0 kepada Dato' Dr Zambry Abdul Kadir pada 22 Mei lalu adalah satu keputusan yang telah diskripkan.

Demikian kata Naib Presiden PAS, Mohammad Sabu semasa diminta mengulas keputusan kes rayuan Dr Zambry bagi membatalkan keputusan Mahkamah Tinggi yang mengesahkan Dato' Seri Ir NIzar Jamaluddin selaku MB yang sah.

Keputusan itu membatalkan penghakiman Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur minggu lalu yang mengesahkan kedudukan asal Mohammad Nizar Jamaluddin.

Mengulas lanjut Mohamad Sabu berkata, keputusan yang telah diskripkan itu menandakan matinya demokrasi di negara ini.

Jadi, aku rasa PAS dan sekutunya takkan berubah. Beginilah yang akan kita lihat di hari2 mandatang. Mereka tak percaya semua yang berkaitan dengan kerajaan. Polis, Hakim, Doktor, JPJ, Bomba semuaaaaaaaaaaaaa derang tak caya. Sehiggakan RAJA MELAYU juga mereka BANTAH dan MENDERHAKA! Jadi Kalau di zaman dulu, orang2 macam ini dah lama kene pancung! Tapi kita ni ada undang2, bukan duk hutan macam yang Pakatan Rakyat ingat. Tapi ingat la jugak, kami rakyat ni pun dah naik bohsan dgn gelagat kamu semua. Sememangnya pambangkang di Malaysia (Pakatan Rakyat) tiada kualiti. Semua nya otak macam budak darjah dua. DAP dengan perjuangan ala KOMUNIS nya, PKR dgn perjuangan ala ISRAEL nya dan PAS dengan tak tau apa perjuangan nya. DAP yang terbaru nak bawak masuk Ketua Komunis Malaya si pengkhianat CHIN PENG! Siap buat mogok lapar! Pi mampos la lu orang. Mogok lapar sebulan pun kami peduli apa?!?!?! Kerajaan nak berlembut dengan perkara camni? Kalau di layan, lepas ni mogok lapar untuk dapat tanah 1000 tahun lak, lepas tu mogok lapar nak hak sama dengan orang Melayu. PI MAMPOS LA LU ORANG! Tapi yang hairannya ada "MELAYU" yang sokong mereka2 ini! Melayu memang senang kene tipu, dari dulu hingga sekarang, contoh yang paling senang kamu semua tengok ialah bila DAP bagi PAS kuasa sikit NIZAR dah terlompat2 dan menari2 mengikut rentak DAP.

Dan yang amat meyedihkan pada aku ialah PAS. PAS merelakan dirinya di SUNDAL kan oleh DAP dan PKR. Kemana pergi perjuangan ISLAM kamu semua dulu? Sekarang kamu tidak lagi menghiraukan bangsa kamu! Kamu lebih memperjuangkan hak CINA dan INDIA! Ingat seperti kata RBF, Bila kamu mati, adakah LIM KIT SIANG akan menguruskan mayat kamu? Atau KARPAL SIGH?

Bangunlah Melayu, lihat ORANG CINA dan INDIA telah bangun! Kita masih tidur di ulit mimpi. Mereka sedang menyembelih kita dalam senyap. Mana letak maruah kita? HAK kita WAJIB di pertahankan. DAYUS LAH KITA JIKA KITA HANYA MELIHAT TANPA BERBUAT APA-APA!!! Sumbangkan apa sahaja, di blog misalnya, walau sebaris ayat untuk menyedarkan Orang Melayu pun merupakan sumbangan demi maruah bangsa. Bangun dan pertahankan HAK kita. Hanya itu sahajalah yang tinggal untuk kita di negara kita sendiri. AKU BUKAN AJAK BERPERANG, tapi aku nak ajak BANGSA AKU iaitu ORANG MELAYU, bukak minda dan sedarlah apa yang sedang berlaku dan perjuangkan,  pertahankanlah HAK KITA.

BANGUN ORANG-ORAG MELAYU SEMUA! BANGSA KITA SEDANG DI SEMBELIH DALAM SENYAP !!!

Yang Ikhlas,