Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 11, 2009

Usul Sidang Bawah Pokok Di Guna Pakai?


Strategi Pakatan Rakyat untuk membubarkan DUN Perak ialah dengan mengguna pakai keputusan usul Bubar DUN yang di buat di Persidangan DUN bawah pokok tempoh hari. Hmmm aku dah naik meluat! Nak sangat habiskan duit rakyat, suka sangat nak pilihanraya, suka tul nak berpolitik sepanjang tahun! Susah-susah sangat BUBAR je la! Cam bagus lak budak2 PR aku tengok. Bongkak mereka (Pakatan Rakyat) dah di tahap luar tabii! Ada baiknya jugak DUN di bubarkan, selepas keputusan pilihanraya tu nanti baru aman sikit Perak nih. Aku sebagai anak jati Perak dah meluat tahap babun dengan sikap Pakatan rakyat nih. Sanggup nak MENDERHAKA dan MENGAIBKAN SULTAN PERAK untuk kuasa. Rasa macam nak maki hamun je kat sini, tapi aku bukan macam budak2 PR. Aku cuba jugaklah jaga jari ni dari menaip ikut hati aku.

Pada pandangan peribadi aku, setelah melihat blog2 upahan PR, aku rasa baik BUBARKAN DUN PERAK! Mari once and for all kita selesaikan hal ini. Lepas tu nanti kalau BN menang lepas tu korang bunyik lagi memang aku start maki balik korang wahai blogger upahan PR. Siap tiap2 kali sembahyang aku doakan kehancuran korang lak, macam yang korang doakan untuk UMNO dan BN. MELUAT LA BEB! TAHAP BABUN DAH NIH! PR BONGKAK CAM #%^&^$@)*&^@!

Yang Ikhlas,