Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, July 7, 2009

Kemusnahan Pakatan Rakyat


Pakatan Rakyat akan musnah tak lama lagi. Sebuah pakatan yang tiada satu perjuangan yang nyata. Bagaimana 3 parti politik yang berbeza perjuangan boleh duduk di bawah 1 payung? Lihat apa yang telah terjadi di Perak dan Kedah. Lihat pula bagaimana Lim Guan Eng mentadbir Pulau Pinang. Masalah kecik pun tak boleh nak selesaikan dan meminta bantuan Kerajaan Pusat (BN). Di Selangor, lihat lah Kerajaan PKR yang hanya tahu mencari dan mengorek kesalahan2 dari Kerajaan BN terdahulu. Bagaimana Pakatan Rakyat nak memimpin sebuah negara? Perjuangan PAS juga amat mengelirukan. PAS sanggup membenci UMNO dan BN tapi dapat "menyayangi" PKR dan DAP yang terang-terang MENENTANG Negara Islam yang "kununya" merupakan perjuangan PAS.

Jadi untuk para fanatik PR semua, terutama PAS kembalilah kepada BN daripada anda terus menjadi kuda PKR dan DAP lebih baik PAS bekerjasama dengan UMNO @ BN. Pakatan Rakyat hanya ujud semata-mata untuk dapat menjatuhkan BN di negeri2. Barisan Nasional ada matlamat dan perjuangan tersendiri yang mana ianya turut di perjuangkan oleh semua parti2 komponen. Lihat Perak telah kembali aman damai. Perubahan mula di rasakan. Kemakmuran antara kaum terlaksana. Tiada isu2 merepek seperti pemberian tanah 1000 tahun, pemberian tanah kepada sekolah2 Cina dan pembelian kereta2 mewah. Apa lagi yang anda mahukan?

Sekali lagi untuk PAS, jangan masuk kapal yang dah bocor dan menunggu hari nak tenggelam je. Mari bersama2 dalam BN, mari sama2 kita perjuangankan Bangsa, Agama dan Negara kita. Tinggalkan "pakatan" yang tiada maknanya tuh. Jika anda kembali kepada BN, nescaya Bangsa, Agama dan Negara kita akan lebih makmur, maju dan tenteram. Kita akan bertambah kuat. Mari-mari, jgn malu jgn segan. Lupakan kisah lama, mari mulakan kisah baru sesama kita.

Yang Ikhlas,