Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, December 8, 2009

Lamanya tak melawat blogspot


Lama betul tak menulis di blogspot neh. Bukan pe, kadang2 muak dgn apa yg berlaku di Malaysia ni. Tak habis2 cerita2 kebodohan melampau, provokasi2 basi dan perbuatan2 biol dari mamat2 Pakatan Rakyat. Bosan2. Tapi kan aku bersyukur jugak, sebab dengan kebodohan2 dan kebiadapan mamat2 PR ni, dpt jugak rakyat melihat sendiri siapa yang selama ini mereka sokong dan agungkan. Pak Nuar Ibrahim (PELIWAT) tak lama lagi nak kedalam, Nik Aziz pulak dah macam orang nyanyuk giler kuasa, Lim Kit Siang dan anaknya dah giler talak sebab tak dapat nak teruskan agenda menghapuskan bangsa Melayu kerana kebangkitan semula UMNO.

Untuk mamat2 Pakatan Rakyat, teruskan dengan keBODOHan dan keTOLOLan korang. Serlahkan kepada rakyat Malaysia semua bahawa anda sememangnya tidak layak memerintah negara. LINGKUP yop oiiii! kalau korang memerintah! Ok lah ..

Apa pun pilihanraya umum makin hampir, kita lihat sahaja nanti, jika Pakatan Rakyat masih mendapat sokongan sepertimana PRU yg lepas, aku berjanji akan menutup blog ini dan akan akur bahawa Pakatan Rakyat sememangnya pilihan rakyat Malaysia.

Yang Ikhlas,