Berita Harian: Mutakhir

Thursday, January 28, 2010

Email Dari Pembaca M-2Day


Dari: Dream Catcher
Date & Time: Tue, 26 Jan 2010 6:24 AM (GMT)

salam perjuangan bro, aku ni pemerhati bebas je. kira atas pagar lah. tapi cakap2 kau ni ada kebenaran nya jugak. memanglah aku tengok kerajaan BN sekarang ni pun ada jugak cacat cela nya, tapi kita ni mana leh sempurna, hanya yang maha Esa je yang sempurna. Aku lihat sejak kebelakangan ni PAS terutama nya sangat-sangat memualkan tekak aku! Ajak pengikut sembahyang hajat menjahanamkan orang UMNO la, suruh berdoa minta di musnahkan para pemimpin negara la. Adakah ini perbuatan yang melambangkan ISLAM itu indah? Tidakkah perbuatan ini lebih kurang sama je dgn pengganas2 yang membunuh orang awam tak kira agama, bangsa dan usia. Bezanya cuma pengganas tu bunuh real2, tapi tujuan nya sama, memusnahkan orang lain.

Serban kat kepala bukan main besar, tak tanggal-tangal, agakya masa tidur pun pakai serban, tapi tingkah laku sama cam penganas. Anwar Ibrahim tak payah cerita lah kan, semua orang dah tahu, malah banyak orang-orang PAS tak suka dan tak percayakan PKR ni. Tapi demi gila kuasa, PAS terpaksa menerima PKR walaupun PAS tahu PKR dan DAP takkan dpt bersatu dengan PAS kerana perjuangan mereka berbeza.

Kita boleh lihat PAS dah mula bertukar wajah, PAS sekarang lebih mirip kepada PKR. PAS sekarang dah hebat BERBOHONG, MEMFITNAH, MEMBERONTAK, dan SAGGUP MENGGDADAI MARUAH AGAMA, BANSA dan NEGARA DEMI KUASA POLITIK! Perjuangan PAS juga dah kabur, mereka menyangkal kenyataan yang perjuangan PAS ialah untuk menjadikan Malaysia sebuah negara ISLAM. Inilah kata-kata penarik undi yang di gunakan oleh PAS kepada para pengundi Islam. Walaupun sebenarnya Malaysia sememangnya di iktiraf sebagai sebuah Negara Islam oleh dunia.

Aku sudahkan dengan doa agar kau teruskan perjuangan kau ni. Semoga kau sekeluarga sehat dan jangan sekali-kali meniru rentak BIADAP blogger-blogger PAS, PKR dan DAP.

Komen M-2Day:

Terima kasih di atas email saudara/saudari dan terima kasih juga kerana perjuangan kita yang sama. Semoga umat Melayu di Malaysia akan buka mata dan dapat membezakan antara permata dgn kaca.

Yang Ikhlas,