Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 10, 2010

NIZAR Menderhaka Lagi!


YA ALLAH! Sampai bila lah mamat ni nak sedar. Aku sirius cakap, aku menyampah giler tgk muka mamat ni. Muka orang tak sedar diri! Muka orang yang giler kuasa! Dan muka seorang PENDERHAKA! Sultan Perak di sanggah lagi! Sungguh kurang hajar Nizar laknattullah nih! Antara ucapannya kepada media;

"Menurut beliau tidak perlu diadakan pilihan raya kerana raja-raja boleh menentukan siapa yang akan mengetuai kerajaan negeri ataupun pada peringkat persekutuan."

Malas nak ulang byk kali, harap2 kali ni PAS akan paham, WAHAI NIZAR, KAMU JADI MENTERI BESAR PERAK PUN KERANA SULTAN PERAK MAHU ORANG MELAYU ISLAM MENJADI MENTERI BESAR NEGERI NYA! Bukan sebab kamu berhak disitu! Paham tak wahai jurutera Nizar? Oleh sebab sistem monarki inilah kamu berada di situ dahulu wahai bangkai bernyawa yang bernama Nizar oiii! Kenapa kamu tak tolak je Titah Sultan masa tu, dan cakap "saya tak nak jadi MB sebab saya tak suka sistem monarki. Biarlah Ngeh jadi MB." Kamu ni Nizar sepatutnya Sultan Perak mengharamkan kamu dari menjejak kaki di Negeri Perak. Aku dah cakap makan ubat ikut time. Tgk, GILER MOROYAN kamu dah datang balik. Seminggu dalam Hospital Bahagia boleh tune balik otak orang giler nih. Pendaftaran PERCUMA! Cepat pegi daftar Nizar!


Yang Ikhlas,