Berita Harian: Mutakhir

Monday, February 22, 2010

Pakatan Rakyat Ke Putrajaya Di PRU Akan Datang? Kah Kah Kah!


"Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengingatkan kerajaan BN bahawa rakyat akan menolak BN dari Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang - tidak kira sama ada beliau merengkok di penjara atau tidak."

Begitu "mulianya" dan "ikhlas" kata2 dari Anwar Ibrahim di atas. Aku tergelak masa baca berita tu. Sejak bila pulak si Anwar Ibrahim ni berjuang untuk kepentingan rakyat? Perjuangan PKR ialah menjadikan Anwar Ibrahim PERDANA MENTERI MALAYSIA, bila pulak dah tukar? Kah kah kah. Nampaknya Pak Nuar dah nampak yang impian beliau untuk jadi PM takkan menjadi kenyataan. Baru sedar yer Pak Nuar? Bagus lah, tapi tak payah lah meracun dan menabur janji sekali lagi, sian la kat pengikut2 kamu tu. Dah terlampau banyak kali pengikut2 ANWAR IBRAHIM @ Pakatan Rakyat di "KENCING OLEH ANWAR IBRAHIM"! Sekarang ni janji PRU akan datang pulak. Hmmmm tah la, aku bukan nak takbur, hanya ALLAH yang menentukan, tapi dengan segala kemungkaran dan dengan tindakan2 "MEREPEK dan MERAPU dan KURANG AJAR" yang di lakukan oleh Pakatan Rakyat sejak kebelakangan ini, aku yakin Barisan Nasional bukan sahaja akan mengekalkan pemerintahan negara tapi akan lebih baik dari PRU yang lepas, insyaallah.

Tapi tak salah untuk Pakatan Rakyat berangan2, kita ni manusia. Teruskan angan anda Anwar Ibrahim dan rakan2, si luncai perlu ada jugak zaman ni untuk menghiburkan rakyat.

Yang Ikhlas,