Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 23, 2010

PAS dan Pak Malau. Sama je DOL nya. Kah kah kah


Seronok baca Harakah, sebab di dalamnya banyak kita boleh baca kemungkaran dan kebodohan2 penulis dan para pemimpin PAS yang kita boleh jadikan SEMPADAN. "Yang baik jadikan TAULADAN, yg jahat dan BODOH kita jadikan SEMPADAN" Sebagai contoh "kebijak kan" pemimpin PAS, anda boleh baca di sini. Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa berkata;

“Kalau tidak ada pemberita yang mengungkitkan soalan tersebut sudah tentu menteri terbabit tidak mendedahkan hukuman sebat ke atas tiga wanita Islam di Penjara Kajang baru-baru ini.

Kah kah kah, apa punya pemimpin la main "KALAU-KALAU" Mana mungkin kita kembalikan masa. Camna kamu leh tau apa akan terjadi? Adakah kamu mempunyai kuasa untuk melihat masa depan? Ini menunjukkan keBODOHAN melampau para pemimpin PAS. Jika ALLAH mahukan sesuatu terjadi, maka dengan apa cara pun, ia pasti terjadi. Jangan menidakkan ketentuan ilahi. Payah dan sakit bila ada pemimpin yang biol camni, hancurlah orang2 yang mengikutnya. Dan lagi yang best kata si mangkok ni kerajaan dah takder duit dan sebab itu dia berkata;

"Sementara itu, difahamkan ada hospital mengeluarkan arahan lisan kepada pesakit supaya memulangkan ubat yang dibekalkan sekiranya masih berbaki selepas penyakit mereka sembuh"

Bahalol betul mamat sekor ni. Pemulangan ubat yang tak di gunakan memang dah lama kerajaan buat la BODOH! Kerajaan siap buatkan peti pemulangan ubat di hospital2. Bangang betul. Membazir lah kalau kita membuang ubat2 yang kita tak guna. Kamu ingat ubat tu murah ke bodoh? Aku sendiri ada hantar ubat yang lebih ada di rumah aku supaya ubat ni boleh di gunakan oleh orang lain yang memerlukan. Salah ke? BIOL semacam orang2 PAS ni. Dan sebagai seorang yang mengaku USTAZ, kamu tak tau ke MEMBAZIR TU SIFAT SYAITAN? Kamu mempertikaikan tindakan ini, maka ini bermakna kamu sendiri bersifat SYAITAN! Betul lah kata orang, PAS di pimpin oleh SYAITAN.

Inilah para pemimpin PAS, sikap membangkang mereka begitu menjijikkan! Sehingga membangkang MEMBABI buta. Ustaz Nasharuddin Mat Isa mungkin terlupa, anak bini, saudara mara nya, sahabat handainya begitu banyak menikmati kemudahan2 yang di sediakan oleh kerajaan Barisan Nasional setiap hari. Dia sendiri mungkin di lahirkan di Hospital KERAJAAN BN. Bersyukurlah, berterima kasihlah wahai ustaz2 PAS semua. Biarlah yang buta tu BABI tu jer, jangan le korang pun ikut sama BUTA.

" KALAU KALAU JADI PAK MALAU "

Yang Ikhlas,