Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 3, 2010

PAS Iktiraf LIWAT? Ku Li Pengganti Anwar Ibrahim?


Dengar cerita semalam N.ajis MENANGIS bila bertemu Anwar Ibrahim di mahkamah. Sedih sebab Anwar masuk mahkamah akibat suka MELIWAT?!? Di laman2 blog upahan PAS misalnya al-banjari, bukan main lagi si WAK banjar sekor ni back-up Pak Nuar. Begitu juga banyak lagi lain2 laman upahan PAS menyokong Pak Nuar dalam kes LIWAT nya tu. Ini secara tidak langsung menunjukkan PAS sememangnya MENGIKTIRAF perbuatan LIWAT! Mereka sebuk cakap hal-hal agama, tapi mereka agaknya terlupa yang PAK NUAR takut nak bersumpah sepertimana yang di lakukan oleh En Saiful. Kenapa Pak Nuar takut nak bersumpah? Itu pun sepatutnya dah cukup untuk umat Islam menilai siapa Pak Nuar sebenarnya.

Dengar lagi pulak, Ku Li bakal jadi pengganti Anwar Ibrahim, jika Anwar di penjarakan dalam kes LIWAT nya. Bagus la tu. Ku Li pun dah nampak cenderong untuk berkhidmat dgn Pakatan Rakyat. Keluar je la Ku Li dari UMNO, masuk la PKR. Jadilah HAMBA untuk si Cina dan India dalam Pakatan Rakyat tu. Semangat 46 pun dah BERKUBUR.

Kepada budak2 PAS, jangan lah menjual maruah bangsa dan agama semata2 sebab PKR tu salah satu parti dalam PR. Yang salah tu salah la. Tak kira siapa. Kenapa la korang begitu yakin Pak Nuar tak bersalah? Kalau betul la Pak Nuar tu tak salah, korang ingat dia nak bertangguh ke membuat sumpah laknat untuk mendapatkan keyakinan umat Islam dan penyokong2 nya? Aku rasa dia dulu yang akan buat sumpah tu sebelum si Saiful. Anwar juga begitu sebuk nak tangguh kan kes LIWAT ni. Kenapa agaknya? Kalau Pak Nuar tak bersalah apa yang nak di takutkan nya? Dengar cerita Pak Nuar ada banyak alibi dan bukti yang dapat menepis tuduhan tu.

Seperti biasa, ni semua cakap kosong kedai kopi je la. Apa pun aku percaya sistem mahkamah kita. Aku lebih suka tunggu keputusan yang akan di buat para hakim nanti. Walaupun aku yakin Pak Nuar memang bersalah.

Yang Ikhlas,