Berita Harian: Mutakhir

Monday, March 1, 2010

PKR Akan HANCUR! PAS akan makin kuat menjilat BUNTOT DAP!


PKR akan hancur, seperti yang aku jangkakan. Tidak mengejutkan berita ini sebenarnya. Mana mungkin sebuah parti akan kekal lama jika perjuangannya hanya untuk seorang ketuanya dan bukan untuk RAKYAT! Dan jangan kita terkejut selepas ini PAS akan lebih GIAT MENJILAT BUNTOT DAP! PAS tahu untuk mencapai impian mereka untuk ke Putrajaya, mereka tak boleh bergerak sendirian, maka mereka terpaksalah menjilat kahak2 hanyir mereka sendiri dan menjilat juga buntot DAP demi mencapai cita2 mereka.

Untuk PAS, aku cuma harap, buka lah mata. Lihat lah apa yang terjadi. Adakah berbaloi untuk menggadai maruah agama dan bangsa demi kuasa dunia? Malu! Amat malu bila sebuah parti yang kononya memperjuangkan ISLAM, tetapi tewas dengan nafsu dan duniawi.

PKR akan tumbang, Pakatan Rakyat juga akan tumbang. Lebih baik PAS bergerak sendiri dari menjilat dan manjadi hamba kepada sebuah parti yang menolak ISLAM iaitu DAP. Bangun lah wahai para pengikut PAS sebelum terlambat. Mari bersama2 UMNO jika anda mahu ISLAM terus kekal di negara kita ini.

Yang Ikhlas,