Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, March 2, 2010

PAS Anggap Lompat Parti NAJIS? N.ajis, Najis ... Kah Kah Kah!


Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar yang begitu marah dengan tindakan keluar parti oleh wakil rakyat PKR (jgn marah2 bro, nanti darah tinggi) berkata;

Apa yang berlaku itu, katanya, membuktikan Umno dan BN adalah ‘parti tong sampah dan tong najis’ yang layak menghimpunkan bungkusan sampah dan najis di dalamnya.

"Keluarnya mereka akan mewujudkan suasana persekitaran PKR dan Pakatan Rakyat (PR) yang lebih baik.

"Ini akan menjadi PKR dan PR sebagai parti yang bersih dari kekotoran dan najis yang membusukkan dan menjadikan PKR dan PR bebas dari menjadi sarang pengkhianat perjuangan rakyat. Pengkhianat perjuangan rakyat hanya layak bersama Umno dan BN," tegas Ahli Parlimen Pokok Sena itu.


Kah kah kah, NAJIS? Lahai, mungkin NAIB PRESIDEN PAS YANG BODOH ni lupa, permainan keluar dan lompat parti ini adalah di gubah dan di popularkan oleh Pakatan Rakyat sendiri! Apa punyer bodoh. Bercakap tanpa melihat kebelakang. Siapa yang begitu GUMBIRA bila seorang adun UMNO melompat ke PKR? Nizar dan Anwar begitu gembira dan mengheret ke hulu dan ke hilir adun tu untuk di tanyangkan kepada orang ramai. Kununya begitu hebat PKR dan Pakatan Rakyat sehingga berjaya menarik adun UMNO. ANWAR juga dengan bangga nya mengumumkan kepada rakyat yang sebahagian besar MP Sabah & Serawak akan melompat ke dalam PKR. Tiada pulak kenyataan NAJIS dari N.ajis dan rakan2 dalam PAS. Halal semuanya masa tu. Tapi sekarang ni perbuatan tu dah jadi NAJIS?

Aik ... PAS, N.AJIS dan NAJIS. Kan sama je tiga2 tuh. hmmm



Yang Ikhlas,