Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 4, 2010

Ugut Guna Solat Hajat?!?!?! Apa dah jadi PAS???

“Kita beri tempoh tujuh hari supaya beliau letak jawatan. Jika tidak kita akan anjurkan solat hajat tujuh hari tujuh malam supaya Allah menghukumnya kerana khianat pada perjuangan.

“Bentuk hukuman tersebut, biarlah Allah sahaja yang menentukannya,” kata Ahmad yang juga pesuruhjaya PAS negeri Perak pada pilihan raya umum sebelum ini.

Begitu lah sidikit petikan dari Malaysiakini. Dahsyat betul PAS sekarang, mengugut pun dah mula guna Solat! Canggih betul. Apa dah jadi dgn solat hajat Nizar sebagai MB Perak? Jangan ingat orang PAS je pandai Solat Hajat. Hj Mohsin juga tahu ber Solat Hajat. Kenapa begitu kalut sgt PAS sekarang ni. Yang hairan Anwar Ibrahim tak sebuk2 PAS pulak yg melenting cam MONYET tak dapat pisang! Padahal yang keluar parti tu orang PKR! Anwar Ibrahim tak reti Solat Hajat ke? Ni yg aku muskil nih. Apa dah jadi ngan PAS ni? Hari tu solat pecah perut untuk PM, aku rasa PAS ni dah lebih teruk dari DAP sesatnya.

TAHNIAH buat UMNO kerana tak pulak buat solat hajat untuk PECAH PERUT kat N.ajis dan Anwar Ibrahim@Mokhtar. UMNO telah membuktikan yang UMNO lebih memahami dan lebih MATANG dalam ISLAM dari PAS. Makin besar SERBAN orang2 PAS ni, semakin SESAT! PAS ingat hanya dengan SERBAN dan JANGGUT tu menjadikan mereka semua HEBAT dalam ISLAM. Jangan lupa wahai orang2 PAS, KARPAL SIGH pun ber serban, James Hetfield penyanyi METALLICA pun berjanggut! Apa yang membuatkan korang rasa korang lebih hebat dari orang lain? Habis semua perbuatan BODOH korang di tutupi dengan ayat2 suci AL QURAN! Ingatlah wahai orang2 PAS, syurga, neraka, dosa dan pahala bukan korang yang menentukan. Kamu juga manusia. Kamu juga akan di hitung. Apa kamu fikir hanya kerana kamu orang PAS, maka kamu bebas dari di hitung di akhirat kelak?

Biol tak sudah dan makin merepek2 PAS sekarang ni. Nak tawan Perak di PRU akan datang? Kah kah kah, aku rasa bukan tawan Perak, tapi KEDAH dan SELANGOR akan di kembalikan kepada BARISAN NASIONAL di PRU akan datang. Ingatlah, kamu menang dulu sebab undi protes orang UMNO sendiri akibat dari pimpinan tertinggi UMNO yang lemah! Tunggu dan lihat!

Baca SINI dan SINUN dan SITU

Yang Ikhlas,