Berita Harian: Mutakhir

Saturday, April 24, 2010

Hantu Dah Tiba DI Hulu Selangor?

Seperti biasa, cerita2 seram akan melanda kawasan yang akan ada pilihanraya. Ini bukan hantu raya tapi Hantu Pilihanraya nama nya. Esok hari mengundi di Hulu Selangor, Pakatan Rakyat dah goyang dan merasai kekalahan bakal mereka hadapi. Jadi bermula lah cerita2 hantu ni. Pengundi Hantu dan pemindahan pengundi ke tempat mengundi baru di jadikan isu. Setahu aku hantu yang ada di Hulu Selangor sekarang ialah hantu2 dari PR, seperti Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan N.ajis. Ini 3 ekor hantu bahaya yang sedang mengganas di Hulu Selangor. Hati2 penduduk Hulu Selangor.

PAS akan mengambil alih tugas kempen di hari terakhir ini. ISLAM sekali lagi di jadikan umpan kepada pengundi. Tapi takpe la, aku rasa pengundi di Hulu Selangor dah matang. Derang tahu siapa PAS, PAS bukan parti Islam tapi Putar Alam Shah. PAS punya lagak, macam dia yang control PR, tetapi hakikatnya PAS hanya kuda atau lembu yang di cucuk hidung oleh Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang. Lagak PAS ni bukan para pemimpin mereka di atas tu, sehingga ke blogger2 SAMPAH upahan mereka pun lagak macam merekalah pemimpin negara yang membawa segala kemajuan di negara kita ni. Pada hal derang saja2 buat lupa KELANTAN yang dah duduk di bawah PAS sejak lebih 20 TAHUN! merupakan negeri yang PALING MISKIN di negara kita!!! Budak2 Kelantan bertabur ke negeri2 lain carik kerja, sebab di Kelantan HABUK PUN TARAK! Yang banayk di Kelantan hanya SAMSENG KAMPUNG dan BOHSIA2 KAKI REMPIT. Tapi ini semua malu nak di akui oleh orang Kelantan. Apa yang PAS dah lakukan di Kelantan?

Kalau PAS dah GAGAL memerintah Kelantan boleh kah PAS nak memerintah negara? HANCUR! tu lah jawab nya. Tambah pulak sekarang PAS dah jadi KUDA bagi PKR dan DAP, lagi HANCUR! Jadi wahai pengundi di Hulu Selangor, ingat lah undi anda sangat berharga, janganlah di SAMPAHKAN dengan mengundi Pakatan Rakyat. RUGI BESAR!

Yang Ikhlas,