Berita Harian: Mutakhir

Saturday, April 24, 2010

N.ajis Pemutar Belit Paling Hebat!

Putar Tuan Guru, PUTAR! Rasa cam nak gelak lak aku baca di Malaysiakini bila TUAN GURU PENIPU, N.ajis cakap "SERANGAN PERIBADI KERJA BODOH" Gelak sikit lah ... KAH KAH KAH. Inilah lah tuan guru PAS, dia sedar ke tak yang serang peribadi ni ialah mainan Pakatan Rakyat? Dah nyanyuk ke orang tua nih? Tu lah aku dah kata, dia mesti bawak FATWA SESAT dia di Hulu Selangor. Bila PR berkempen hentam peribadi orang BN, dengan dia2 sekali hentam peribadi orang SEMUA OK! Halal! Tapi sekarang bila mainan tu berpusing kene batang hidung belah dia, dah di BODOHKAN pulak. Siapa yang BODOH? Tentulah N.ajis yang BODOH. Sepatutnya N.ajis menasihati puak2 biol PR untuk berhenti mengaibkan orang lain, sehingga dalam masjid pun tak habis2 mengaibkan orang, memaki hamun orang. Memang PAS DAH SESAT!

Apa kata N.ajis tentang puak2 biol dia yang menggunakan masjid untuk berpolitik? Tentu HALAL, walaupun SULTAN SELANGOR dah melarang, tapi ada ker Pakatan Rakyat terutama PAS ambil kisah? Kalau dah PENDERHAKA tu, mana nak hirau TITAH SULTAN!

Hari ni last day berkempen, dan esok BN akan menguasai kembali Hulu Selangor, dengan izin ALLAH. Hulu Selangor akan aman maju selepas ini di bawah BN. PAS dan puak2 BIOL nya akan terus SESAT, N.ajis akan terus keluar fatwa sesat, Zaid Ibrahim akan terus minum arak dan main judi, Anwar Ibrahim akan teus menipu dan meliwat, Lim Kit Siang akan terus melaga2 sesama Melayu untuk mencapai cita2 nya.

Yang Ikhlas,