Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, April 21, 2010

Layakkah Kita Percaya Kata2 Pemimpin Parti MUNAFIK Seperti PAS?

Fitnah dan tohmahan dah jadi darah daging ahli2 PAS. Setiausaha Agung PAS (Putar Alam Shah) sanggup membuat cerita2 dongeng yang mengatakan semua Mantan PM kita semua minum arak! Amat kurang ajar! Apakah kita layak menerima kata2 dari munafik sebegini? Apa buktinya? Buktinya kata mangkok ayun ni ialah dia pernah nampak dengan mata nya. Hmmm senang lah macam tu kan. Semua orang boleh bercerita bukan2, inikan pulak munafik dari PAS nih. Tapi apa nak buat, aku dah cakap PAS sekarang bukan PAS dulu. Sekarang PAS dan moden, PAS dah terima Negara Bukan Islam, PAS dah terima LIWAT, PAS dah terima ARAK dan Pelacuran. Ini kata2 si MUNAFIK dari PAS;

Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali mendakwa, semua perdana menteri Malaysia - kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi - terlibat dengan pengambilan minuman beralkohol.

"Tak ada seorang pun daripada mereka itu yang tak pernah minum arak, kecuali (Abdullah) Badawi. Pak Lah saya akui, yang saya tahu, tak minum arak.

"Tetapi empat yang lain ini semua terlibat. Ada yang saya tengok dengan mata saya sendiri terlibat," katanya yang juga bekas pengarah pilihan raya pusat PAS.

Hmmm, Tun Razak juga minum arak? Amat kurang ajar dan keterlaluan. Begitulah terdesaknya PAS untuk membantu rakan mereka si peminum arak dan kaki judi, Zaib Ibrahim. Korang fikir sendirilah kenapa statement sebegitu tidak keluar dari mulut ahli PKR, kenapa ahli PAS yang berkata begitu? Tak lain tak bukan kerana PAS sekali lagi MELACURKAN AGAMA demi kuasa politik. Sebab Anwar Ibrahim tahu, PAS mempunyai ahli FANATIK! Mereka akan percaya bulat2 kata2 pemimpin mereka, maklumlah pemimpin mereka semua nya "USTAZ". Fikir-fikirkan lah.

Sokong Pakatan Rakyat bermakna anda menyokong kemungkaran. Hulu Selangor pasti akan terus mundur di bawah PR.

Yang Ikhlas,