Berita Harian: Mutakhir

Thursday, April 22, 2010

Peringatan Untuk YB Kalamanathan

Aku suka nak ingatkan bakal YB Hulu Selangor En Kalamanathan. Pada aku apa yang paling penting perlu di buat oleh semua wakil2 rakyat ialah majukan kawasan anda dan selepas menang nanti, jangan lupa pengundi2 anda. Jangan lupa nak jenguk2 mereka macam apa yang anda lakukan sekarang untuk meraih undi. Banyak kesilapan dari YB2 yang sedia ada sekarang ialah mereka langsung tidak menghiraukan pengundi2 mereka. Kalau nak nampak muka mereka, tunggulah pilihanraya akan datang, senang je nampak mereka dengan penuh mesra. Lepas pilihanraya ... hilang tah kemana. Sebuk sgt ke nak melawat pengundi2 anda?

Tapi aku yakin, YB2 dari BN tak macam tu. Mereka pasti akan turun padang berjumpa dengan rakyat yang memilih mereka. Apa pun, untuk En Kamal, aku ucap tahniah siap2 sebab aku yakin rakyat Hulu Selangor akan memilih anda sebagai wakil mereka di parlimen. Mereka dah tahu memilih PR ialah satu kesilapan besar yang mereka telah buat. Semoga rakyat Hulu Selangor aman damai dan berbahagia di bawah lindungan wakil rakyat BN.

Yang Ikhlas,