Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, April 21, 2010

Kenapa Kita Perlu Menolak Pakatan Rakyat ...

Kita WAJIB menolak Pakatan Rakyat sebab parti2 di dalamnya semua tak boleh pakai! Dan perjuangan mereka yang tah apa2!

DAP, Apa pewrjuangan DAP? Perjuangan tersirat mereka tak lain ialah menjadikan Malaysia seperti Singapura. Lihat apa jadi pada Melayu di Singapura. Lihat pula siapa pengasas DAP. Siapa Lim Kit Siang? Lim Kit Siang ialah budak suruhan Lim Kuan Yew dahulu. Sebab itulah pada zaman Tun Mahathir, Tun tidak memberi muka kepada Singapura. Tetapi semua yang di usahakan oleh Tun telah di hancurkan oleh Pak Lah. Berhati2 lah umat Melayu. Menyokong DAP bermakna anda menyokong penghapusan umat Melayu di tanahair sendiri.

PKR, Ini lagi teruk. Kenapa PKR di tubuhkan? Kenapa Anwar Ibrahim tak masuk je dalam PAS selepas di buang oleh UMNO? Korang fikirlah sendiri. Parti ciptaan Pak Nuar Kilang Kunyit ini hanya semata2 untuk membalas dendam dan mencapai cita2 Pak Nuar yang tak tercapai untuk menjadi PM. Adakah keadilan yang PKR cari? Atau Pak Nuar memperjuangkan kepentingan dirinya sendiri? Apakah pembelaan yang telah di buat oleh Anwar Ibrahim untuk rakyat? Beliau tak habis2 menyusahkan kerajaan dan orang ramai dengan siri2 politik jalanan beliau. Adakah ini parti yang anda idamkan untuk memimpin sebuah negara? Jika di takdirkan Anwar Ibrahim menjadi PM, akan hancur lah Melayu dan akan hancur juga Islam di negara kita.

PAS, Ini lagi dahsyat. Antara parti2 dalam PKR, parti PAS lah yang amat memudaratkan rakyat. Kenapa? Sebab PAS menggunakan ISLAM demi kuasa politiknya. Bagaimana seorang Islam boleh membenci sesama bangsa dan agamanya dan dalam masa sama bersekongkol dengan parti yang membenci Islam? PAS sanggup memutuskan silaturahim dgn UMNO hanya kerana berlainan pendapat dalam politik, tetapi PAS boleh menerima DAP yang terang2 TIDAK MAHUKAN SEBUAH NEGARA ISLAM!! PAS telah MELACURKAN ISLAM demi kepentingan peribadi nya. PAS sehingga sanggup menderhaka kepada SULTAN dan sanggup menghina mufti2 kerajaan. Dgn sebab inilah juga aku amat benci dengan sikap mereka. Tapi benci aku taklah sampai tak bertegur sapa dengan kawan2 aku budak2 PAS. Tak macam PAS yang sanggup bermotosikal berbatu2 meninggalkan kariah mereka hanya kerana imam di masjid berdekatan ialah orang UMNO. Inikah ISLAM yang anda cari?

Jadi pada hari mengundi nanti, fikir2lah. Siapa yang anda mahu menjadi wakil anda. Jangan nanti menyesal bila lihat anak sendiri merempat papa kedana dan bangsa lain yang memang telah kaya akan jadi bertambah kaya.

Yang Ikhlas,