Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, April 14, 2010

Pornstar Thailand Takut Dtg Malaysia?

Aku rasa nak tergelak dgn statement Pakar Patologi Pornstar dari Thaliland yang mintak Malaysia jamin keselamatan dia. Eh bukan Pornstar, silap silap, maaf yer ... Dr Pornthip Rojanasunand. Minah jambul kaler2 ni kata "kononya" dia menerima tekanan politik dari Malaysia. Pi mampos la lu! Thailand sendiri tak habis2 dengan pembunuhan2 yang tak dapat di selesaikan, nak sebuk hal Malaysia. Inilah orang yang di percayai oleh Pakatan Rakyat. Di negara Thai sendiri pembunuhan yang tak dapat selesai melambak2 dia leh sebuk hal Malaysia lak. Berapa la Pak Nuar kilang kunyit bayar kat minah jambul kaler2 nih.

Lagi satu, kjalau si Teoh tu betul di campak @ di bunuh, agaknya SPRM ke yang buat? Adakah begitu bodoh SPRM nak bunuh orang dalam bangunan / tempat sendiri? Teoh di soal siasat di atas penyelewengan wang kerajaan negeri Selangor, agaknya lah sapa yang lebih mahukan Teoh mati? SPRM atau orang yang di siasat?

Tahlah, aku naik menyampah dengan tindak tanduk Pakatan Rakyat nih. Pakar2 kita tak cukup ke? Nak pi SEMBAH pakar luar. Dulu orang putih kata kita nak buat jarum pun tak boleh, sekarang kita dah mencapai macam2 kemajuan, tapi masih lagi Pakatan Rakyat nak sembah dan sanjung orang luar. Bodoh tahap tak leh nak di ucap dengan kata2.

Korang tengok la muka Pornstar kat atas tu? Nak percaya cakap dia atau pakar kita yang beratus kali lebih berwibawa dari minah jambul kaler2 cam pornstar tua tuh.

Yang Ikhlas,