Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 18, 2010

DAP Paling Bahaya!! DAP Mastermind Sebenar Dalam Pakatan Rakyat!

Sedarlah wahai umat Melayu, kata2 Laksamana Hang Tuah "TAK MELAYU HILANG DI DUNIA" memang benar, tapi jika di lihat senario sekarang, MELAYU takkan hilang tetapi MELAYU bakal merempat di negaranya sendiri. Inilah hakikat yang bakal kita tempoh jika sikap orang2 Melayu berterusan begini.

Aku tak risau dgn PKR, sebab PKR bakal tumbang dan kemungkinan besar akan menyerap kedalam DAP, PAS memang bahaya, tapi bahaya bukan kerana partinya kuat tetapi bahaya kerana mereka MERELAKAN diri mereka dan agama DILACUR dan DICUCUK HIDUNGNYA oleh sebuah parti yang amat berbahaya untuk umat Melayu dan ISLAM iaitu DAP!

DAP sebenarnya merupakan mastermind di dalam Pakatan Rakyat, bukan Anwar Ibrahim seperti yang ramai katakan. Anwar Ibrahim hanyalah "PAWN" yang di hias menjadi "KING" dan di letak di barisan hadapan untuk kepentingan DAP dan perjuangan mereka. DAP amat bijak mengunakan PKR dan PAS untuk mencapai matlamat mereka. Macam2 di janjikan, termasuklah jika PR berjaya ke Putrajaya, maka mereka akan meletakkan Anwar Ibrahim menjadi PM. Gelaran PM bukan menjadi idaman mereka, sama seperti gelaran Menteri Besar di Perak. Ini ialah "PILOT PROJECT" mereka sama seperti apa yang mereka akan buat jika PR berjaya ke Putrajaya. MB orang CINA ISLAM dari PAS, tapi semua keputusan kerajaan negeri ketika itu dibuat dan di tentukan oleh DAP!

Tapi malang sungguh, ORANG MELAYU masih seronok! Masih bangga! Sedangkan Orang Melayu sedang di musnahkan sedikit demi sedikit. Adakah aku bersikap perkauman? Atau mereka (orang CINA) yang bersikap perkauman? Nanti aku akan tulis sekali lagi tentang sikap perkauman yang amat tebal di dalam hati orang2 CINA nih sebagai peringatan untuk kita semua.

Sedarlah umat Melayu, lihat lah apa yang mereka telah lakukan kepada kita. Aku bukan ajak pergi berperang atau membenci orang CINA, tapi aku ajak kita semua bangun dan bersatu untuk terus kekal berkuasa di negara kita agar kedamaian dan kemakmuran sekarang dapat di teruskan hinga ke anak, cucu, cicit, cocot, cucut kita. Lihat Pulau Pinang dan Selangor, nasib baik Perak dapat "di selamatkan"

Tak puas ke orang Melayu menjadi hamba kepada bangsa lain? Portugis, Inggeris, Jepun dan sekarang Orang CINA pulak. Tapi fikir punya fikir, sekarang pun Melayu dah byk jadi balaci Orang Cina, tengok je la kilang2, kedai2 dan lain2 tu, sapa pekerja? sapa tokei? Siap kena maki hamun tuh, tapi masih senyummmmmmmmmmmmmmmmmmm :) maklumlah kita ni Orang Melayu yang terkenal dengan budi bahasa dan lemah lembut. Hmmmmm

Yang Ikhlas,