Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 7, 2010

PAS Parti Munafik, PKR Akan Hancur, DAP Akan Kempunan Nak Jadikan Malaysia Singapore Ke2!

Nampaknya Pakatan Rakyat atau Penipu Rakyat dah takder modal. Mereka hanya mainkan isu kematian remaja yang di tembak polis. Tapi pendedahan demi pendedahan pekong Pakatan Rakyat sejak kebelakangan ini telah menyebabkan rakyat hilang kepercayaan kepada mereka. Isu RM4 juta di gunakan untuk kepentingan politik PAS tidak terjawab, isu penghapusan Melayu di Penang juga sepi, isu LIWAT Anwar Kilang Kunyit cuba mereka alihkan, tapi rakyat bukan bodoh. Kami boleh menilai dari apa yang kami lihat.

Kita tak perlukan pembangkang berfikiran DUNIA KE TIGA! Malaysia perlukan pembangkang yang lebih mengkritik untuk kebaikan, yang membangkang demi kepentingan rakyat bukan pembangkang yang memperbodohkan rakyat demi cita2 mereka nak memerintah negara! Mana rakyat nak percaya, lihat apa jadi dengan Kg Buah Pala di Penang, masa pilihanraya janji macam2 bila dah menang DAP TENDANG orang INDIA Kg Buah Pala berambus! Lihat pula negeri kebajikan yang di janjikan, di Selangor dah ke di tunaikan? Yang para pemimpin PR tahu hanyalah membuat ceramah memaki hamun dan mengaibkan pemimpin BN. Memang seronok orang dengar, tapi mereka lupa dalam masa sama orang dpt lihat sikap busuk hati mereka.

PAS bukan lagi parti Islam, mereka parti KAFIR dan MUNAFIK! PKR bukan mencari keadilan tapi menggunakan rakyat demi cita2 ketuanya nak jadi PM, DAP pula menggunakan dan melaga2kan orang Melayu demi matlamat mereka menjadikan Malaysia sebagai SINGAPURA KE2! Tapi percayalah, selagi orang Melayu boleh berfikir dengan waras, tak mungkin mereka ini akan dapat apa yang mereka inginkan.

Yang Ikhlas,