Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 7, 2010

Zaid Ibrahim BIADAP? Salah Tu! Pakatan Rakyat BIADAP Yang Betul!

Zaid Ibrahim biadap dan derhaka terhadap Sultan Selangor, memang benar, tapi yang lebih tepat lagi ialah seluruh ahli2 Pakatan Rakyat memang biadap dan tidak mengiktiraf Kedaulatan Raja-Raja Melayu. Mereka dgn jelas tidak mengiktiraf sistem Raja Berperlembagaan yang di guna pakai di negara kita. Lihat apa terjadi di Perak, yang amat menaikkan darah bukan sahaja sebahagian CINA dan INDIA serta SIGH yang tidak reti dgn adat dan sistem kita ini malangnya orang MELAYU sendiri yang kunun nya memperjuangkan hak sesama manusia tanpa mengira bangsa sendiri menderhaka kepada RAJA nya hanya kerana kuasa dunia.

Melayu2 SESAT ini buta agaknya, mereka tidak nampak di mana letaknya taraf bangsa mereka sendiri. Mereka lupa yang Melayu merupakan bangsa termundur di negara sendiri. Inilah juga sebab aku amat JIJIK melihat gelagat mereka2 ini. JIJIK dengan perjuangan mereka yang hanya mahukan kuasa bukan mahukan kemakmuran untuk rakyat. Tengok muka N.ajis, Anwar Ibrahim dan Nizar aku rasa nak MUNTAH sebab muka derang tu aku nampak dah macam BANGKAI YANG BERULAT!

MENYAMPAH aku kat orang CINA dan INDIA semakin menjadi2 sekarang sejak derang DEMAND macam2 dari kerajaan dan tidak lagi kisahkan hak2 orang MELAYU! Dulu aku tak rasa macam ni pun, tapi sejak dari zaman PAK LAH aku dah mula menyampah dan aku rasa byk orang2 Melayu sama seperti aku. Menyampah belum sampai tahap BENCI. Tapi kalau mereka teruskan sikap mereka ini, sikap MENYAMPAH kami mungkin akan bertukar menjadi BENCI! Harap2 tak sampai ke tahap itu.

Jadi untuk bangsa2 lain di negara kita ni, janganlah melebih2 bila meminta, jgn melebih2 bila mengkritik, jgn melebih2 bila menunjuk marah, sekali lagi aku nak cakap, orang Melayu ni amat berbudi bahasa dan lembut, TAPI jangan di usik maruah nya, nescaya peristiwa buruk akan berulang. Kita telah hidup bersama beratus tahun, jangan biarkan sikap TAMAK menghancurkan perpaduan kita.

Yang Ikhlas,