Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 5, 2010

Tekanan Terhadap Pihak Polis Akan Melahirkan Lebih Banyak Samseng Hingusan!

Tekanan2 dan tuduhan2 dan tanggapan2 negetif yang di lemparkan kepada PDRM sejak kebelakangan ini aku percaya akan melahirkan lebih ramai SAMSENG HINGUSAN. Samseng2 sekolah pasti seronok bila mak bapak mereka menyokong usaha mereka menjadi samseng jalanan yang berjaya. Aku cuma harap PDRM teruskan usaha membenteras penjenayah2 muda ini dari awal. Jika dah besar susah nak ajar budak2 samseng nih. Kat kawasan rumah aku ni pun melambak2 budak2 Melayu yang memonteng dan merokok tanpa segan silu. Nak tegur derang suka melawan, kang bila melawan hati naik panas, kang tangan lak naik, haaaa mula lah mak bapak derang masuk campur lak, maklumlah, macam Ketua Polis cakap, "derang tu anak orang baik2!!"

Aku dah naik menyampah dgn keseronokan orang menghentam PDRM nih. Melebih2 lak dalam paper semua nak besar2 kan hal nih. Yang parti politik pembangkang amik kesempatan, konon nak kan keadilan. Hidup PDRM! Aku harap dgn kejadian ini PDRM akan LEBIH TEGAS dalam menjalankan tugas. Berani kerana benar!

Yang Ikhlas,