Berita Harian: Mutakhir

Friday, June 25, 2010

DAP Tak Nak Judi Di Malaysia! TAHNIAH!!!

Ini kata-kata LIM GUAN ENG;

"Saya ingin tanya sama beliau, manakah dan siapakah pertubuhan Cina yang memohon kepada kerajaan pusat sebelum ini untuk menghalalkan judi bola.

"Kerana dalam pengetahuan saya tidak ada sebarang pertubuhan cina yang meminta judi bola dihalalkan. Saya nak tahu saja," katanya yang juga Ahli Parlimen Bagan pada sidang media di lobi Parlimen hari ini.

Wahhhh, DAP dah taknak judi di Malaysia! Mereka marah kerana kerajaan nak halalkan JUDI BOLA! Tapi biasa la DAP memang suka yang HARAM-HARAM. Bagus2, aku sokong DAP dalam hal ini, dan memandangkan DAP yg mewakili kaum CINA TAKNAK KAN JUDI, jadi aku minta kerajaan agar MENARIK BALIK LESEN SEMUA JENIS JUDI! 4D ke, KUDA ke, TOTO ke, takkan DAP, PAS dan PKR taknak judi bola je, tapi judi lain boleh. Ini sama lah macam haramkan HEROIN tapi GANJA OK!! Kan sama je, dua2 DADAH!

Jadi untuk Pakatan Rakyat terutama PAS, tolong lah perhimpunan yg korang nak buat nanti DESAK kerajaan untuk MENGHARAMKAN SEMUA JENIS JUDI terutama yang besar seperti MAGNUM dan TOTO. Berani ke DAP, PKR dan PAS nak desak kerajaan untuk buat begitu? AKU CABAR PAKATAN RAKYAT UNTUK MENDESAK KERAJAAN MENGHARAMKAN JUDI 4D, TOTO dan LAIN-LAIN YANG SEUMPAMANYA! Arak macam mana lak PAS? Boleh ke?

KAh kah kah, inilah dia perjuangan BODOH Pakatan Rakyat. Nak haramkan judi tapi judi bola je, apa jenis perjuangan nih? Katun! Berani ke PAS nak desak kerajaan haramkan semua jenis JUDI dan ARAK? MANA BERANI! TELOR PAS DALAM GENGGAMAN DAP! Wakakakaka! TAKBIR!!

Yang Ikhlas,