Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 24, 2010

Melayu Dlm PAS dan PKR Tak Tahu Mereka Di Gunakan Oleh DAP?

Isu DAP menggunakan orang2 Melayu dalam parti PKR dan PAS bukan tidak di ketahui umum dan pengikut PAS dan PKR sendiri. Mereka tahu mereka di gunakan tapi mereka (Melayu PKR dan PAS) terlalu BACUL untuk bersuara. Mereka MEMBENARKAN diri mereka di pergunakan oleh DAP. Mereka RELA dan SANGGUP menggadai maruah Bangsa dan Agama demi kuasa dunia. Korang fikir mereka tak tahu?

Ini bukan soal nya, tetapi soalnya sekarang kita hairan kenapa mereka sanggup membenarkan diri mereka DI LACURKAN oleh DAP? Adakah kuasa dunia ini lebih besar nilainya dari maruah diri? Adakah kuasa dunia ini begitu hebat sehingga mereka sanggup menggadai AGAMA dan BANGSA mereka sendiri? Semua ini berlaku depan mata mereka, tetapi seperti biasa mereka memejamkan mata dan membiarkan maruah mereka di SAMPAHKAN oleh bangsa lain seperti DAP.

Banyak penulisan2 kita yang berapi2 dengan niat untuk menyelamatkan bangsa kita di negara kita, tapi mereka buat endah tak endah je. Yang lebih menghairankan, bukan yang duk di atas tuh sampai ke kuli2 batak seperti blogger SAMPAH PAS dan PKR juga dengan hebat menidakkan perkara ini, sedangkan mereka tahu apa yang terjadi. Blogger2 PAS dan PKR juga dengan hebat meracuni fikiran rakyat dengan cerita2 dongeng dan dengan maki hamun demi mempertahankan tindakan pemimpin mereka. N.ajis sokong LIWAT, mereka juga turut bertakbir, N.ajis sokong KHALWAT, mereka turut takbir, N.ajis sokong ARAK, mereka turut takbir, N.ajis sokong JUDI, mereka akan turut takbir. Mereka sanggup buat apa sahaja demi ketua mereka.

Aku suka nasihatkan pengikut2 PAS dan PKR yang bawah2 tuh, marilah berubah, kalau N.ajis nak jahanam, biarkan dia JAHANAM sorang2. Korang jangan ikut sama bersubahat. Derang dapat harta, duit dan macam2 lagi dengan menggadai BANGSA dan AGAMA, korang dapat apa? Dapat dosa je la sebab bersubahat dengan kemungkaran.

Korang ingat PAS mentadbir negeri mereka mengikur hukum syarak? kah kah kah itu lawak nama nya. Pergi Kelantan dan Kedah, cuba tengok, takder judi berlesen? takder arak berlesen? Ada hukum hudud? Sendiri fikir. Berjuang demi masa depan bangsa sama je seperti berjuang untuk Agama. Dulu apa orang Cina cakap kalau anak derang masuk ISLAM? "Wa punya anak masuk MELAYU"

Yang Ikhlas,