Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, June 1, 2010

Nong Chick Nak Jual Hak Orang Melayu! KOTOR PUNYER MANUSIA!

Apa punya BANGANG si Datuk Raja Nong Chick Raja Zainal Abidin ni. Apa di Malaysia ni takde ke MELAYU yang kaya raya nak majukan 100% tanah ORANG MELAYU di KAMPUNG BARU? BODOH NAK MAMPOS! Dah orang kutuk dia, boleh lak kata itu hanya cadangan. WEI BODOH! Orang tak puas hati tu dengan CADANGAN KAMU TU LA WAHAI NONG CHICK BODOH OIII! Ini juga lah manusia yang nak bawak masuk WARGA CINA ke Malaysia untuk bekerja di sini. PRO CINA MAMAT NI! Siot! Aku tak paham macam mana orang camni leh jadi menteri. Sanggup nak jual hak orang MELAYU! Sundal!

Aku harap orang KAMPUNG BARU menolak sebarang cadangan BODOH seperti ini walaupun di sogok dgn duit jutaan ringgit. Di negara kita tak kurang syarikat2 ORANG MELAYU yang mampu membangunkan KAMPUNG BARU. Kenapa perlu bangsa asing nak menyibuk. Kenapa kerajaan nak bantuan bangsa asing? Kalau niat NONG CHICK BODOH ni di teruskan aku rasa baik aku sokong Pakatan Rakyat je, sebab dah sama2 menjual hak Melayu.

Bersatu lah wahai penduduk KAMPUNG BARU, itu sahaja lah warisan ORANG MELAYU 100% di tengah2 KUALA LUMPUR. Janganlah di gadai hanya kerana wang ringgit. Apa yang aku pelajari dari hal ini, yang paling ketara ialah ...

Datuk Raja Nong Chick Raja Zainal Abidin TAK LAYAK JADI Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar dan WAJIB di hantar untuk latihan jati diri ala komando selama 3 TAHUN! Menteri yang tidak berfikir bila membuat cadangan. Kononya dgn bagi bangsa asing 40% harga tanah dapat di naikkan, memang benar, orang CINA sanggup bayar 2 atau 4 kali ganda harga sebenar tanah di Kampung Baru asal sahaja mereka dapat merampas hak orang Melayu yang makin hari makin tergadai. Sekarang seorang menteri pulak membantu untuk menggadai hak orang Melayu.

HIDUP MELAYU! HIDUP ISLAM!

Yang Ikhlas,