Berita Harian: Mutakhir

Saturday, June 12, 2010

PAS Jual Kalimah ALLAH, Sekarang Jual Logo Parti PAS

Jika Kalimah ALLAH sanggup di jaja oleh PAS demi kuasa politiknya, memang aku tak heran dgn pengumuman PAS akan membenarkan BUKAN ISLAM menggunakan LOGO PAS untuk bertanding dalam pilihanraya. Ini bermakna PAS BUKAN LAGI PASTI ISLAM seperti yang mereka MEGAHKAN selama ini. Aku sekali lagi cadangkan agar perkataan ISLAM dalam PAS di lucutkan, kerana jelas PAS BUKAN PARTI ISLAM.

Inilah sikap orang yang sanggup membuat apa sahaja demi kuasa dunia. Kalau KALIMAH ALLAH di permainkan dan sanggup di gadai, adakah anda fikir mereka akan memperjuangkan ISLAM? Sekarang ni pulak PAS dah terima HINDU, KRISTIAN dan apa saja agama di dalam partinya. Sekali lagi TOLONG GUGURKAN PERKATAAN ISLAM dalam PAS kerana ia mengelirukan rakyat.

Rakyat perlu lihat sikap TAMAK PAS ini. Sanggup buat apa saja, sanggup bertuankan SEORANG PELIWAT, sanggup mengagungkan PELAKU SUMBANG, sanggup bersekongkol dengan ANTI NEGARA ISLAM, sanggup menjilat buntot CINA yang terang2 hendak menghapuskan hak-hak orang MELAYU.

Sedarlah wahai penyokong PAS, anda telah di tipu dan di perkudakan demi memenuhi perut tamak para pemimpin PAS. Anda di tipu menggunakan ISLAM. Kembalilah ke pangkal jalan, jangan terus hanyut dengan penipuan PAS.

Yang Ikhlas,