Berita Harian: Mutakhir

Monday, June 21, 2010

Permainan Psikologi Pakatan Rakyat Bermula.

Setelah D.S. Najib membayangkan PRU akan tiba, Pakatan Rakyat dah mula mainkan strategi meracuni pemikiran rakyat. Kemenagan di SIBU di dendang kesana-sini sebagai bukti mereka akan menguasai SARAWAK dan seterusnya akan melayakkan PR menubuhkan kerajaan. Hmmmm aku tak tau la orang lain kan, tapi untuk aku, aku dah MUAK dengan cerita2 bodoh nih. Bagaimana satu kemenangan ini di jadikan bukti sedangkan mereka juga tewas di pilihanraya kecil lain.

PRU akan datang kemungkinan besar akan mengambalikan KEDAH dan SELANGOR kepada BN. Setelah rekod buruk pemerintahan mereka, setelah rakyat di KENCING dengan janji2 PRU yang lepas oleh PR adakah PR yakin dapat MENIPU rakyat sekali lagi? Aku taknak komen di KELANTAN dan PENANG, sebab pada aku biarlah KELANTAN di perintah oleh N.ajis selagi ada nyawa dia, dan PENANG yang ramai orang CINA nih, mereka akan setia bersama orang CINA juga sebab SIKAP PERKAUMAN ORANG CINA amat TINGGI!

Adakah rakyat Malaysia akan membenarkan diri mereka DIPERBODOHKAN lagi di PRU akan datang? TIDAK MUNGKIN! Kami melihat, bukan sekadar membaca, tapi kami menilai dengan mata kami. Dengan sikap macam binatang pemimpin2 PR ni, sorila aku kata camtu, tapi PR ni lengkap, ada PELIWAT, ada PEMINUM ARAK, ada PELAKON PORNO, ada PEMBAWA AJARAN SESAT, ada BAWAK LARI ANAK DARA ORANG, tu yg membuatkan aku melebel PR ni cam binatang. Apa pun harap rakyat tak tertipu sekali lagi dengan janji2 PR ni. 16 Sept. lah itu lah ini lah, kita akan ke Putrajaya lah, nak mengadap Agung lah, macam2 cerita TAIK yang di lemparkan kepada rakyat. Lagi mau tipu ka? PORAHHHH!

Yang Ikhlas,