Berita Harian: Mutakhir

Friday, July 30, 2010

Mana Suara PAS Membela Hak Melayu?

Aku hairan camne masih ada mangkok yang boleh setia dgn PAS ni. Di kala orang tgh sebuk menentang kebiadapan DAP LAKNATTULLAH yang merobek sedikit demi sedikit hak2 Orang Melayu mereka duk sebuk pasal logol haram la pulak. Memang BODOH TEGAR PAS ni. Kerajaan sebuk nak naikkan saman terhadap mereka yang menggunakan logo HALAL yang HARAm, derang suruh lak kerajaan keluarkan LOGO HARAM. Ni apa punyer LOW CLASS pembangkang nih. Otak rendah tahap monyet.

Kerajaan Selangor menidakkan HAK MELAYU, mereka sebuk logo haram, mereka sebuk hal bajet tambahan Perak RM80 juta, sebuk hal saman ekor, walaupun aku tau itu desakan dari DAP sebab banyak RAKYAT SINGAPORK kene saman ekor. Memang benar, PAS Tidak boleh di harap untuk melindungi hak orang Melayu. Patutlah CINA dan HINDU cukup suka dan bertambah sokongan terhadap PAS, sedangkan Melayu makin membenci PAS. Apa sebenar nya yang PAS perjuangkan ini?

PAS berselindung dalam SARBAN mereka, kunun nya makin besar serban mereka makin alim le mereka2 tu, sedangkan itu semua PENIPUAN yang di lakonkan oleh PAS untuk mengaburi mata orang2 Melayu / Islam. Bagaimana PAS hendak memerintah jika mereka tiada kekuatan untuk menentang dasar2 yang di buat oleh DAP. Siapa yang mengamalkan cara "YES SIR" dulu kutuk Tun Mahathhir, sekarang kita boleh lihat siapa yang sebenarnya KECUT TELOR dan mengamalkan dasar "YES SIR" dengan DAP!

Terus terang cakap, AKU LEBIH MENYAMPAH DENGAN PAS DARI DAP. Sekurang2 nya DAP berjuang untuk bangsa nya, apa PAS perjuangkan? Selain menjilat ludah2 dan jubo2 CINA dan KELING2 dalam PKR dan DAP.


Yang Ikhlas,