Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, July 14, 2010

PAS Nak Bersama UMNO Semula? Sandiwara Ulangan Lagi!

Apa lah muslihat PAS nih. Aku pernah dulu komen hal ni, pada aku PAS takkan boleh berjuang sama dengan UMNO selagi Nik Aziz masih berkuasa dalam PAS. PAS nak bersatu dgn UMNO, BOLEH TAPI PAS PERLU BUBARKAN PAS DAN MASUK DALAM UMNO! Itu sahaj cara nak buktikan PAS benar2 ikhlas dengan "sandiwara" ini. PAS tak payah nak berlagak macam UMNO tergila2 nak bersatu dgn dia. UMNO niat nak bersatu pun sebab mahu menyelamatkan MELAYU dan secara langsung ISLAM di negara kita. PAS perlu sedar hal ini.

PAS sekarang dah nampak bahawa dia hanya di gunakan oleh DAP dan PKR untuk memenangi hati orang Melayu. Tapi cakap2 dan perjuangan PAS tidak langsung di ambil kesah oleh DAP dan PKR. Lihat apa terjadi di Perak, Selagor dan Pulau Pinang. Pada aku dari PAS bersama2 dgn setan2 DAP dan PKR tu, lebih baik la PAS seperti dulu, bergerak sendiri. Sekurang2 nya PAS dapat melaksanakan perjuangan nya di negeri yang mereka pegang sekarang seperti Kelantan dan Kedah.

UMNO akan berdiri teguh dan tidak akan mudah tergolek seperti yang PAS sangkakan. Orang2 Melayu telah sedar dan lihat apa yang PAS lakukan demi kuasa. Orang2 Melayu dah nampak apa nasib mereka di Perak semasa PAS memerintah selama 11 bulan. Orang2 Melayu juga dpt lihat, nasib bangsa kita di Pulau Pinang dan Selangor. Orang Melayu juga telah lihat bagaimana PAS di pergunakan oleh kafir2 DAP dan PKR untuk melaksanakan dasar bangsa Malaysia seperti yang di idamkan oleh Lim Kit Siang.

So PAS tak payah la bersandiwara lagi dgn cerita2 penyatuan PAS dan UMNO ni. Sebenarnya kamu yang di ambang kemusnahan kerana sikap tamak kamu sendiri.

PAS HARUS BERTAUBAT!

Yang Ikhlas,