Berita Harian: Mutakhir

Monday, August 23, 2010

Jangan Terkejut Kalau Lim Guan Eng Memeluk Agama Islam

Kecoh pasal imam PAS iaitu si MANGKOK Zakaria Ahmad (gambar di atas) barua DAP nyer doa semasa khutbah Jumaat. Baca doa beliau di bawah, tang mana kata doa untuk LGE mendapat hidayah memeluk ISLAM?

“Ya Allah Ya Tuhanku, Kau selamatkanlah pemimpin kami Lim Guan Eng dan rakan-rakan kepimpinan kerajaan negeri,”

Dan satu lagi, tidakkah korang merasa pelik, apabila N.ajis @ PAS begitu hebat MENDOAKAN orang2 UMNO ( UMNO SEMUA ISLAM) musnah, tetapi mereka mendoakan keselamatan orang KAFIR iaitu LIM GUAN ENG secara langsung! Fikirlah sendiri di mana tahap babun nyer PAS sekarang. Gambar di atas tu sebarkan lah, semoga rakyat membuka mata dan menilai semula siapa PAS sebenarnya.

Dan anda semua jangan TERKEJUT, jika Lim Guan Eng benar2 memeluk ISLAM, aku berkawan dgn CINA dah lama, sejak sekolah sehingga la sekarang time kerja ni, satu yang aku tahu ialah ORANG CINA akan buat apa sahaja untuk kepentingan diri mereka. Aku pernah cerita, kawan aku sendiri seorang CINA masuk ISLAM semata2 untuk mendapatkan tander. Ini bukan cerita kosong. Berhati-hatilah, bukan aku ajak MEMBENCI mereka, aku ada ramnai kawan CINA, tapi aku cuma ajak kita berhati2 dengan mereka. Jangan nanti kita menyesal tak sudah. TAKBIR!

Yang Ikhlas,