Berita Harian: Mutakhir

Saturday, August 28, 2010

CINA MALAYSIA MAKIN KURANG AJAR !!



KURANG AJAR, inilah sikap CINA di MALAYSIA yang kita cintai ni. Setiap ahri makin kurang ajar! Anak CINA BABI SIAL BERGELAR NAMEWEE telah megeluarkan video terbaru menghina ISLAM dan MELAYU. Anda boleh baca di blog GAP. Beginilah mereka akan pijak kepala bila tiada yang BERANI mengambil tindakan. Budak NAMEWEE BABI ni dah byk kali menghina kita, tapi apa tindakan yang di ambil oleh kerajaan? KDN! WOI! BANGUN LE BODOH! Lu pehal lagi? Dia menghina negara, agama dan bangsa kita, lepas camtu je? Kalau kali ini budak CINA BABI NAMEWEE ni terlepa jugak, aku dengan ini menganggap MENTERI DI KEMENTERIAN DALAM NEGERI sebagai MENTERI PONDAN! MENTERI TAKDER TELOQ!

Lepas tu pulak, cuba tgk lak bagaimana PAS dan PKR begitu BANGANG apabila menjemput si KAFIR MP Serdang, Teo Nie Ching untuk memberi 'TAZKIRAH' kepada ahli surau Al-Huda Kajang Sentral. Wahai penduduk Kajang Sentral, tidak kah kamu malu bila kamu MENYUNDALKAN ISLAM hanya kerana sedikit sumbangan dari si KAFIR nih. Jika dia nak carik glemer sebab menaburkan DUIT pada penduduk Kajang Sentral pun, korang tak leh ke buat di ruang luar masjid? Ini dia di ruang utama! BUDUH tul!

Inilah contoh terbaru bagaimana ORANG2 CINA telah hilang hormat pada ISLAM dan MELAYU. Kenapa agaknya? Salah siapa? Salah mereka atau salah orang Melayu sendiri? Mana pergi maruah orang Melayu? Kata2 keramat Hang Tuah mungkin tidak benar lagi jika Melayu terus lemah menghadapi CINA2 kurang ajar seperti ini!

Yang Ikhlas,