Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, November 30, 2010

Email Pembaca Malaysian-2Day

Lama tak bukak email, maaf sgt2 sebuk sikit. So ini antara mail yang saya leh tunjukkan di sini. Banyak lagi yang melampau2 dan mencarut2 tu saya tak siarkan. Malu lak rasanya.

Thanks kepada yang mengirim mail, samada anda setuju dgn saya atau tidak yang penting anda baca apa yang saya cuba sampaikan.

Daripada: ramli
sangat menyokong pendapat dan pendirian anda 100%.

Daripada: khairulazwadi
salam kepada tuan punya blog... berkenaan dengan pelancong memasuki masjid. Saya amat tidak bersetuju dan kalau saya jadi org majlis fatwa tu saya haramkan langsung kaki pelancing yg bukan islam menjejaki dalam masjid. Jangan dijadikan alasan mungkin akan diberikan hidayah atau menyaksikan keindahan islam. Percayalah semua ini hanya mainan menarik undi. Nik Aziz haya tahu bermain lidah tanpa memikirkan sensitiviti masyarakat. Apakah beliau ini hanya seorang sahaja yang terpelajar dalam MALAYSIA ini ? Beliau suka melihat perkara remeh tan pa melihat perkara yang besar yang berlaku disekeliling beliau. apakah beliau ini membenarkan orang bukan islam masuk kerana mereka labih suci dari orang islam sendiri ? Saya amat sedih dan berdukacita kerana politik semua dihalalkan. Jika yang bukan islam didalam masjid berbicara tentang politik, kemana hilangnya sensitiviti kita segabai islam yang mana kita memahami didalam masjid hanya boleh berbicara tentang agama. PAS pengamal politik GILA !

Daripada: wanredone
Salam........ setuju dengan pandangan TDrM, biarkan Anwar Ibrahim keluar negara memfitnah negaranya sendiri, supaya rakyat Malaysia tahu menilai tahap PENGKHIANATAN dan PEMBOHONGAN Anwar Al-Liwati Bin Ibrahim selama ini. Orang tidak akan percaya kata-kata Anwar Al-Liwati Bin Ibrahim kecuali mahluk yang sama sejenis dan sesama waktu dengannya.

Daripada: UMNO PELINGKUP
penulisan kamu jelas menunjukan kamu seorang islam keturunan sahaja. Kamu sebenar nya jahil dalam islam. jangan cuba nak menghina Tuan Guru kami sesedap hati kamu. kamu jelas sesat dan murtad!!! musnah lah kamu dengan umno sekali.

Yang Ikhlas,