Berita Harian: Mutakhir

Thursday, November 25, 2010

Siapa Hillary Clinton Nak Menggesa Mahkamah Kita?

Jika benarlah kata2 si benggali cacat KARPAL SIGH seperti yang di laporkan di Malaysiakini;

"Yang Arif, di bawah pemerhatian rapi, dan sistem perundangan negara juga sedang dibicarakan.

"Hilary Clinton menggesa supaya perbicaraan adil dijalankan. Kehadiran pegawai kedutaan asing sebagai pemerhati membuktikan perkara itu,” kata Karpal.

Aku suka nak tanyer kat barua2 US yang ada di Malaysia ni, siapa Hillary Clinton yg meggesa mahkamah kita? Kenapa Karpal nak cakap begitu dalam mahkamah kita? Adakah Hilary Clinton ini pemimpin negara kita? Siapa perempuan ini nak pertikaikan ketelusan dan keadilan mahkamah kita? Adakah ini yang nak di banggakan oleh pembangkang? Ini adalah satu PENGHINAAN kepada sistem kehakiman kita! Maka amat kurang ajar lah benggali cacat ni dah semua yang suka nak memburuk2 kan negara kita di mata dunia ini! Amat kurang ajar!

Adakah mahkamah di US adil? Karpal ada mengikuti semua kes2 di US? Begitu BODOH perangai pembangkang ni. Aku harap hakim berkaitan bertindak tegas terhadap mereka2 ini. Aku tak pandai undang2 tapi kita ada adat dan cara kita. Sistem kita acuan kita, bukan acuan US. Di US dan UK misalnya, mereka mengiktiraf GAY seperti ANWAR IBRAHIM kaki liwat. Tapi tak di sini. Mereka membenarkan LELAKI KAWIN LELAKI dan PEREMPUAN KAWIN PEREMPUAN. Adakah orang macam ini yang nak pembangkang bawa untuk meneliti kes LIWAT ANWAR IBRAHIM ni? Hillary Clinton tak boleh menjaga lakinya sendiri sehingga laki dia beromen dgn pembantunya. Ini lah org yang nak sebuk hal NEGARA orang lain, tetapi keluarga nya sendiri tonggang langgang! Kah kah kah

Pastinya US akan suka ANWAR IBRAHIM sebab mereka suka kan PELIWAT. Pada mereka LIWAT itu bagussssss, maka ANWAR IBRAHIM juga bagussss sebab suka meliwat. Mereka melihat perbicaraan ini tak sepatutnya berlaku langsung sebab MEREKA MENGIKTIRAF GAY!!!

Yang Ikhlas,