Berita Harian: Mutakhir

Thursday, November 25, 2010

Kurang Ajarnya Khalil Idham Lim. YB Titi Serong Yang Terlampau

Lihat komen terbuka CINA ISLAM yang mengutuk MUFTI PERAK, mengutuk mufti samalah dgn menghina Sultan Perak kerana Mufti duduk di bawah Paduka Seri Sultan Perak. Layakkah seorang yang baru mengenali ISLAM menghina dan mengaibkan MUFTI PERAK yang amat luas pengetahuannya dalam ISLAM? Layakkah CINA ISLAM ni menghina MUFTI PERAK sedangkan beliau sendiri ISLAM nya kelam kabut! Hari2 mengaibkan org, hari2 menghina org, inilah cara ISLAM si CINA ISLAM ni.

Aku tahu kenapa CINA ISLAM ni begitu hebat mengutuk dan mengaibkan org2 yang menentang PAS dan PAKATAN RAKYAT ni. Lantang suara CNA ISLAM ni tak lain di sebabkan beliau menyimpan cita-cita untuk menjadi Menteri Besar Perak jika Pakatan Rakyat menang pilihanraya umum akan datang di Perak. Tu yang nak tunjuk jantan tu. Beliau ni pasti di sukai oleh DAP sebab beliau seorang CINA, dan PKR juga sama, INDIA2 di PKR pasti mahukan CINA ISLAM ni untuk lebih mudah mengenepikan hak2 Orang Melayu di Perak nanti.

Mana nak campak Nizar? Korang ingat Paduka Sultan Perak nak perkenankan ke si NIZAR untuk jadi MB? Dia penderhaka dan dia sendiri tahu dia tak mungkin dpt "bertahta" di Perak. Itu yang si LIM CINA ISLAM ni beria2 betul bersuara. Tap sayang, seribu, dua ribu malah sejuta kali sayang, LIM CINA ISLAM akan jadi Menteri Besar di Perak dalam mimpinya sahaja. Rakyat Perak tak mungkin mahu peristiwa jijik yang berlaku semasa Pakatan Rakyat memerintah Perak selama 11 bulan dahulu berulang kembali. Nasib BN dapat kembali berkuasa di Perak sebelum sempat Pakatan Rakyat menjahanamkan dan membuang Orang2 Melayu di Perak sepertu yang terjadi di Pulau Pinang. Takbirrrr!

Yang Ikhlas,