Berita Harian: Mutakhir

Saturday, November 13, 2010

Wahhh ... Lama Tak Menulis ... Apa Dah Jadi Pakatan Rakyat?? :)


Wahhhh, lama tul aku tak menulis. Terbuat2 sebuk sket. Anyways dugaan aku berkenaan dgn KEHANCURAN PKR anmpaknya hampir menjadi kenyataan. PAS pulak dah tak tentu arah. Nak ikut DAP ke lepas PKR terbukur nanti? Kalau PKR terkubur, tentu mereka akan masuk DAP, PAS dah tak keruan. Nak jalan sendiri takuttttttt, maklumla, PAS tau mereka boleh menang kerusi2 PELIK sebab bantuan bukan ISLAM kerana pengaruh DAP. Kalau keluar dari Pakatan Rakyat tentu secara automatik PAS akan kehilangan bykkkkkkk kerusi!

Orang PAS sekarang pun nak kuasa. Mereka dah pandai, mereka tau KUASA dan DUIT. N.ajis pun dah mula main duit dlm pilihanraya, tapi konon2 buat secara terbuka itu ikhlas. Hahahaha ikhlas sgt la bila bagi org duit masa pilihanraya ni. Apa agak nya beza bila N.ajis bagi duit dgn PM kita bagi duit yek? Haaaa PKR lak apa cerita? lagi kalot! Inilah akibat nya bila SI PELIWAT ANWAR IBRAHIM menjadi kepala parti tu. Bila kepala dah KAKI LIWAT @ PENIPU apa lagi la yang bawah2 tu. Sendiri mau ingat laaaa. Anwar silap membawa ZAID masuk PKR, sekarang ANWAR dah kantoi. Duit ZAID yang di buru, TAIK yang ANWAR IBRAHIM dapat. Kah kah kah.

Jadinya, harap2 orang ramai dapat menilai semula. Mana bahagian2 yang menyokong Pakatan Rakyat ni, fikir la balik. Memang PAS pandai berselindung di dalam SARBAN PUTIH derang, ahli2 mereka yang dlm kerajaan pun pandai, stiker kereta takut nak letak SOKONG PAS ANDA SELAMAT, ganti dgn SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT. Betul la tu memang kalau kita sokong ISLAM kita akan selamat, tapi ingat sokong ISLAM bukan sokong PAS. Sokong PAS anda akan hancur dan menjadi BODOH.

Yang kami bantah bukan ISLAM, tapi PAS. Menolak PAS bukan menolak ISLAM sebab PAS bukan ISLAM, PAS hanya sebuah parti politik yang menggunakan nama ISLAM. Jadi jangan risau atau malu bila menentang PAS ni, meraka sama je, perangai cam beruk malah ada yang lebih buruk perangai dari orang UMNO. Setidak-tidaknya UMNO tidak mempergunakan ISLAM untuk kepentingan peribadi. Tapi PAS, guna ISLAM untuk menghancurkan saudara ISLAM yang lain. PAS menggunakan ISLAM untuk kepentingan dan nafsu duniawi mereka. PAS menggunakan ISLAM untuk kuasa.

Jadi PRU akan datang kita akan lihat kecundangnya PAKATAN RAKYAT, kerana rakyat dah lihat apa yang jadi di Penang, Kedah, Perak dan Selangor. Kelantan seperti biasa, pada aku jangan di usik, biarlah PAS jaga sehingga bila2. Kekal mundur dan miskin, rakyat Kelantan bersepah ke negeri lain sebab Kelantan apa pun tarak! Kecualilah jika rakyat Kelantan mahu pembangunan. Aku harap sgt BN tak membuang terlalu byk wang ke Kelantan masa PRU akan datang. Lebih baik tumpukan di Kedah, Selangor dan Penang.

So .... apa pun HIDUP MELAYU! HIDUP UMNO!

Yang Ikhlas,