Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, November 17, 2010

Kenapa Anwar Mencari Sokongan Luar Negara?


Kesian peliwat tegar ni. Anwar Ibrahim yang satu masa dulu merupakan orang no 2 dlm kerajaan tiba2 menjadi seperti pengemis yang giler liwat. Kita perlu ucapkan TAHNIAH dan TERIMA KASIH yang tak terhingga kepada TUN DR MAHATHIR kerana begitu berani dan dapat mencantas ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni sebelum beliau dpt menghancurkan negera Agama dan bangsa kita. Alhamdullilah ...

Sejak kebelakangan ini ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni begitu giat mencari sokongan negara2 luar untuk memperjuangkan nasib nya. Kenapa? Mudah je, ini disebabkab ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni dah nampak kehancuran parti dan karier politik nya. Satu demi satu orang kuat parti PKR keluar parti dan mendedahkan keburukan2 PKR dan pemimpin2 mereka. Indonesia, US, Australia ini antara target ANWAR IBRAHIM kaki liwat. Tapi sokongan yang di terima hanya lah darikumpulan2 kecik kenot dari pembangkang2 di negara2 tersebut je. Yang berkemungkinan mereka2 juga peliwat seperti ANWAR IBRAHIM.

Apa pun aku hairan, pengikut bawahan PKR ni masih nak sokong PKR sedangkan kawan2 karib ANWAR IBRAHIM kaki liwat dah pun angkat kaki apabila tak tahan dengan perangai ANWAR IBRAHIM kaki liwat dan kroni2 nya. Sedarlah woi korang, PKR di ambang kehancuran, apalagi yang korang tunggu? Bila parti tu hancur korang fikir la kenapa agaknya? Adakah orang2 yang keluar parti PKR ni semua tak betul? Mereka ini ialah orang2 kuat PKR yang tahu apa yang berlaku dalam parti di peringkat tertinggi. Korang apa tau? Sembang kedai kopi je. Tapi masih setia kunun. Kesian2, bila korang nak sedar ni?

Anywayz sebagai penutup kata, ANWAR IBRAHIM kaki liwat tak kan mencapai impian nya untuk menjadi PM... Insyaallah. Allah maha mengetahui. US, AUSTRALIA, INDONESIA semua dah tendang ANWAR IBRAHIM, korang bila lagi nak tendang org tua tu?

Yang Ikhlas,