Berita Harian: Mutakhir

Monday, December 20, 2010

Dulu Langkah Mayat, Sekarang Sokong Negara Islam ... kah kah kah


Macam2 mainan politik Pakatan Rakyat ni. Tapi tak pe, mungkin Karpal Singh dah kene sound ngan boss besar dia, tu yg terkencit tukar pendapat tu. Tapi apa nak di heran kan, ini lah politik. Dulu dia kata "ANWAR TELAH MELAKUKAN PERLBAGAI MASAALAH KEPADA NEGARA DAN ANWAR HARUS BERTAUBAT" Dulu dia juga kata "LANGKAH MAYAT SAYA DULU JIKA NAK MENJADIKAN MALAYSIA NEGARA ISLAM" sekarang dia pulak yang tergiler2 meroyan melindungi ANWAR dalam kes liwat nya dan tiba2 pulak menyokong Malaysia sebuah negara ISLAM.

Ala keling dan singh sama je, dua2 kaki putar. Politik Pakatan Rakyat ni berubah2, lihat sahaja PAS, yang beria2 nak menubuhkan negara Islam, tapi sekarang PAS sendiri kata penubuhan negara Islam bukan dalam agenda PAS. Taik apa tu? Kata nak laksana hukum hudud, tapi bila di bantah keras oleh Karpal @ DAP dah tak jadi lak. Ini lah perjuangan PAS. Perjuangan demi masa depan pemimpin2 mereka, bukan lagi perjuangan demi ISLAM!

Ini dah dekat nak PRU13, jadi cerita2 pusing dan konar baring 360 darjah ni akan berlaku dengan hebatnya. PAS kata PR perlukan 100 hari untuk memastikan perjalan mereka ke Putrajaya, kah kah kah begitu lah RIAK nya sikap pemimpin ISLAM kononnya! Adakah dalam masa 100 hari tu rakyat akan lupa apa yang berlaku di Perak bila PAS di beri mandat sementara untuk memerintah Perak tapi ternyata PAS hanya menjadi HAMBA SURUHAN DAP dan PKR? Adakah dalam 100 hari tu, rakyat akan lupa bagaimana PAS menyokong kegiatan2 haram seperti judi, arak dan seks? Adakah dalam 100 hari tu rakyat akan lupa bagaimana PAS membiarkan nasib orang2 Melayu dan menyokong pembinaan KANDANG BABI TERBESAR DI ASEAN? Banyak lagi contoh2 perangai BURUK PAS yang terang2 bertentangan dengan ISLAM. Kami takkan lupa.

Jadi untuk Pakatan Rakyat, jangan lah terlalu RIAK dan YAKIN anda akan memerintah negara, sedangkan anda tidak dapat menyelesaikan masaalah dalaman anda sendiri. Taku nanti bila terlalu yakin, tak tercapai pulak nanti, anda akan GILER MEROYAN! Dan akan buat huru hara. Untuk rakyat semua, UNDI DI TANGAN KITA, jangan lah nak tunjuk pandai kunun2 nak try kasik Pakatan Rakyat memerintah, kalau tak elok tukar balik, aku takut dalam 4 tahun tu negara kita dah hancur sebelum sempat PRU14.

Dah berapa kali korang kene tipu ngan Pakatan Rakyat terutama ketuanya, ANWAR IBRAHIM? Masih lagi nak menyokong mereka? KERJA GILER!!

Yang Ikhlas,