Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, December 22, 2010

Kenapa Pakatan Rakyat Takut Nak Bubar DUN Sekiranya PRU Di Umumkan Lebih Awal?

Kah kah kah, aku mulakan dengan ketawa ni bukan apa, nampak sangat Pakatan Rakyat ni takut. Takut untuk menghadapi Pilihanraya Umum. Mereka tahu mereka takkan kekal memerintah negeri2 yang mereka perintah sekarang, jadi mereka bercadang untuk TIDAK mahu membubarkan DUN negeri masing2 sekirannya Barisan Nasional mahu mengadakan PRU lebih awal. Mereka nak sental duit puas2 sehinggalah tarikh akhir di sekitar bulan Mei 2013. Kah kah kah, gelak lagi sekali. Nampak sangat takutnya, cakap bukan main besar! Kalau berceramah GUNUNG PUN TUMBANG! tapi hakikatnya PR ni TAKDER TELOR! Kah kah kah Maklumla, dah ketuanya GAY @ BAPUK KAKI LIWAT, apa lagi la para pengikut nya.

Harap2 rakyat nampak lakonan mereka ni. Mereka akan cakap lah pasal mandat la, itu la ini la tapi hakikatnya mereka tak yakin mereka akan mengekalkan kemenagan seperti PRU12 yang lepas. Jadi ini lah peluang terakhir mereka untuk MENIBAI habis2an duit2 rakyat. Mereka akan kebas semua projek2 untuk kroni2 mereka yang dah byk melabur untuk mereka berkempen di PRU lepas. Tanah2, balak2, projek2 akan di bolot mereka sehingga lah tarikh akhir mereka TERPAKSA membubar DUN.

Aku rasa sedih bila tgk gelagat puak PR yang macam PONDAN ni. Bila dah nampak nak kalah, macam2 alasan. Gempak orang ramai dengan "Program 100 Hari" tiba2 taknak ikut BN lak untuk bubar DUN hadapi PRU lebih awal sikit. Takper jugak, makin lama mereka memerintah negeri2 tu, makin banyak yang rakyat akan nampak penyelewengan dan kerakusan PR memerintah.

Aku cabar Pakatan Rakyat untuk mengikut BN menghadapi PRU (jika PM tetapkan tarikh lebih awal) dan membuktikan rakyat masih menyokong mereka. Kalau lu orang semua pun GAY @ PONDAN tak per la. Rakyat juga akan tahu korang memang TAKDER TELOR!

Yang Ikhlas,