Berita Harian: Mutakhir

Thursday, December 9, 2010

Pakatan Rakyat Dah Mula Susun Strategi Kotor Untuk PRU

Pilihanraya umum dah rasa2 cam hampir je, itu yang membuat kan Pakatan Rakyat dah mulakan strategi2 kotor mereka.

PKR @ Anwar Ibrahim menjalankan peranan untuk menarik bukan Melayu dengan isu2 Agama dan Hak2 Orang Melayu.

DAP pula cuba menarik orang2 Melayu dengan selalu benar ke masjid untuk menganjurkan demo, dah pandai bagi tazkirah di masjid, dah pandai mengunakan ayat2 suci AL QURAN dalam kempen2 politik serta dah mula menyumbang untuk kerja2 AGAMA misalnya sunat, sekolah agama dan macam2 lagi.

PAS pulak di tugaskan untuk menarik umat ISLAM dengan lakonan dan wardrobe mereka. Mereka juga akan menggunakan Islam dan kununnya mereka lah sebaik2 umat dan menghentam semua umat Islam lain yang menentang haluan mereka.

Jadi hati2 lah rakyat semua dgn penipuan2 mereka ni. Mereka akan buat 1001 macam helah, 1001 macam fitnah, 1001 macam tuduhan, 1001 macam kutukan kepada pihak kerajaan. Yang betul pun boleh jadi salah, yang salah apa lagi! Rakyat semua dah matang dan telah di buktikan di pilihanraya2 kecil yang lalu. Kita tidak lagi mahu di tipu. Kita tak mahu lagi di perbodahkan oleh Pakatan Rakyat ni. Orang2 Melayu aku rasa akan menolak PR ni, tapi tak tau la pulak dengan India dan Cina.

Orang2 India kene ingat apa yang berlaku pada kaum anda di Pulau Pinang dan Selangor. Kelantan ada India duduk sana ke? Aku pernah pergi Kelantan, aku heran kenapa sikit tul orang India dan Cina kat sana. Hmmmm agaknya kenapa lah mereka tak mahu duk kat sana ha? Alaaaa apa lagi, sebab Kelantan MUNDUR la. Kunun2 nak memerintah dgn acuan Islam, tapi tgk la sendiri kat Kelantan, melambak bende2 haram. Inilah PAS, dah berpuluh tahun memerintah Kelantan tapi masih tak dapat menguruskan negeri kecil tu dgn acuan Islam. N.ajis GAGAL!

Tapi biasalah, budak2 PAS atau Pakatan Rakyat ni mana nak nampak bende2 ni, mereka dah di didik untuk mencari kesalahan orang lain. Mereka lupa agama kita meminta kita untuk membanyakkan mencermin diri sendiri. Betulkan diri kita baru kita cuba membetulkan orang lain. PAS pulak pelik giler contohnya MUSLIMAT PAS boleh menangis teresak2 sedih dan kasihankan si ELI bila gambar bogel ELIZABETH WONG yang terang2 membuat maksiat dengan pemuda Melayu tersebar. Tak pelik ke? Sampai N.ajis sendiri menyokong perbuatan ELI tu. Wow! hebat tuan guru korang ni. N.ajis juga menyokong ANWAR IBRAHIM meliwat. Sedangkan N.ajis tahu ANWAR bersalah dari mula lagi sebab beliau takut untuk bersumpah selepas SAIFUL berbuat demikian. Sebagai umat Islam, ketakutan ANWAR ni membuktikan dia memang bersalah.

DAP pulak dah mulakan penghapuskan bangsa Melayu, lihat di Pulau Pinang apa jadi dgn orang Melayu di sana? Habis gerai2, rumah2 orang Melayu di sana di robohkan. Begitu juga nasib orang India di sana. Mereka dah mula usaha menjadikan Pulau Pinang sebagai kembar Singapore. Adakah kita akan melepaskan Pulau Pinang pula seperti kita lepaskan Sinagpore?

Barisan Nasional tak SEMPURNA. Tapi sekurang2 nya kita cuba mengekal kan dan memperbaiki kelemahan2 kita. Kita juga cuba bersihkan parti kita. Lihat yang terbaru Khir Toyo. Ini menunjukkan betapa kerajaan BN mengambil sirius untuk membersihkan parti dan kerajaan. Ada yang korang nampak tak betul, report je kat BPR, jangan la menuduh je tanpa bukti. Ada bukti kukuh, silakan report, walaupun melibatkan PM sendiri, kalau koranga da bukti, silakan. Jangan takut. Kita semua mahukan kerajaan yang bersih.

Fikir2 lah wahai rakyat Malaysia.

Yang Ikhlas,