Berita Harian: Mutakhir

Thursday, December 30, 2010

Pakatan Rakyat Yang Sentiasa Dalam Kebodohan

Menjadikan setiap perkara yang di lakukan kerajaan sebagai ISU adalah perangai BODOH dan BIOL Pakatan Rakyat. Di kala nak pilihanraya di Sarawak dan Sabah ni mereka mainkanlah ISU KRISTIAN. Adoi MELUAT! Paham tak BODOH2 dan BIOL2 Pakatan Rakyat semua! MELUAT! Korang ingat rakyat kita ni makin lama makin BODOH MACAM KORANG KE? Rakyat dah tambah sedar, rakyat dah makin matang, rakyat dah makin pandai menilai. Kami boleh nampak apa yang sedang terjadi.

Korang ingat kami semua ni bodoh ke? Nak percaya cerita korang? Asal korang tulis je, kami mesti percaya? PI MAMPOS LA! Ingat! Korang juga tak boleh lagi berselindung dalam KEPIAH PUTIH korang tu. Aku teringat kata2 Dr Asri bekas MUFTI PERLIS, dia kata mendengar PAS berceramah lebih banyak dosa dari mendengar Siti Nurhaliza menyanyi. Hentikan lah melaga2 kan orang dengan kerajaan. Korang tu habuk pun takde, korang tengok je la nanti bagaimana rakyat akan menghukum KEBODOHAN, KEBIDAPAN, KEANGKUHAN, KEJAHATAN, dan banyak lagi sikap BERUK korang tu di PRU13 nanti.

Kami rakyat akan menghukum korang dan korang akan lihat macam mana hebatnya kebangkitan sebenar rakyat. Pakatan Rakyat bukan membaiki kelemahan BN atau mereka sendiri, malah mereka MEMBURUK KAN lagi apa yang BN telah buat. Bak kata orang "TIKUS BAIK LABU"

***PERHATIAN*** Gambar kat atas tu bukan PADERI KRISTIAN, tapi Khalid Samad dari PAS yang begitu hebat memperjuangkan KRISTIAN.

Yang Ikhlas,