Berita Harian: Mutakhir

Thursday, December 30, 2010

YB Teo Nie Ching Yang BODOH Mahu Senarai OK TAK OK. Kah kah kah

Ini lagi satu KEBODOHAN yang TERAMAT yang di tunjukkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat. Sampai nak sediakan senari OK TAK OK untuk dia bila nak masuk ke masjid. WOI YB BODOH, kamu ada banyak rakan2 PAS yang KONON nya laim tu, tanya lah mereka adat2 berpakaian ketika ke masjid. Meh aku ajar kamu yang BODOH ni:

Kalau lain kali lu mau masuk kawasan MASJID aaa cina bodoh, lu jangan la pakai baju tangan pendek sampai mahu nampak lu punyer buah dada! Ada paham ka? Lu Pakai la baju tangan panjang yang besar jangan ketat2. Lagi aaaa lu pakai la topi ke apa ka tutp itu kepala sikit, kasik HORMAT orang punyer tempat ibadat. Ada paham ka? Lagi aaaa lu jangan la masuk sampai sana tempat olang sembahyang punya, lu duduk luar suda la. Ini lu duduk sana tempat kita ISLAM punya IMAM duduk apa pasai? Lagi aaaa lu jgn mau banyak cakap pasal ISLAM la, lu bukan olang ISLAM, AGAMA lu jgn sebuk2 la. Lu politik mau jaga rakyat, jangan kasik gado rakyat.

Kalau kita melawat kuil India misal nya, tidak dibenar pakai kasut, bukak je la kasut, apa ada hal? Kalau katakan lah kuil tu kata "mau masuk sini bukak seluar" senang je, kita jangan masuk. Tak perlula kita pertikai agama orang lain. Ini akan menambah benci rakyat, menambah marah rakyat.

Ok la YB yang BODOH Tao Nie Ching oiii. Kau balik makan babi, lepas tu kau balas dgn beer, lepas tu ko nak baca ayat suci QURAN, tak tau lagi tu ko period ke tak. Orang ISLAM dalam PAS boleh la ko BODOHKAN, tapi bukan ORANG ISLAM lain! Kami tak rela nak gadai BANGSA dan AGAMA hanya untuk kuasa dunia ni.

- Malaysian-2Day