Berita Harian: Mutakhir

Friday, December 10, 2010

Pendedahan Anwar, Dedah Lagi!! Liwat Ko Pe Cer Anwar?

Wahhh bila dah dekat pilihanraya serawak ni, PRU pun derang dah rasa bahang, hari2 "PENDEDAHAN" di buat oleh Anwar Ibrahim kaki liwat dan kroni2 nya. Orang UMNO dpt 2bil projek!!! Wowo ... Malaysiakini pulak sedap menghentam Tan Sri Abdul Taib Mahmud. Tapi korang tak rasa pelik ke, pendedahan2 ini bermusim pulak. Bila nak pilihanraya baru timbul pendedahan. Kenapa ha?

Yang sebenar nya pendedahan ni sebenarnya ialah tipu muslihat ANWAR kaki liwat. Sama macam cerita2 sebelum ni, dan rakyat dah matang, walaupun rakyat suka tgk dan baca cerita2 derang ni rakyat tak menyokong pun derang. Kami dah masak dgn tipu helah korang. Itu je la cara korang nak kaut undi, bukan nak tunjuk apa yang korang buat kepada rakyat tapi cuba memburuk2 kan org. Tak ubah macam sikap MELAYU KUNO! Melayu kuno ni kan suka dengki mendengki, contoh nya dalam perniagaan, kalau ada dua kedai makan, satu maju satu tak, yg tak maju tu bukan nak memperbaiki kedai dan masakan dia ke, tapi cuba nak jatuhkan yang sorang lagi tu. Ini lah jugak stail ANWAR kaki liwat, bukan nak memperbaiki diri tapi carik jalan nak memburuk2 kan UMNO @ BN.

ANWAR kaki liwat, bertaubatlah, ubah la perangai, kamu dah diberi peluang masa kamu TPM dulu, tapi kamu tamak haloba. Sedarlah kamu takkan berjaya membuktikan kepada TUN M dan rakyat yang menyokong BN yang kamu boleh menjadi PM. Kamu telah merosakkan peluang yang di beri kepada kamu. Berhentilah menabur fitnah. Berhentilah dari cubaan menghancurkan bangsa kamu sendiri. Kamu di benci rakat sebab kamu tidak lagi boleh di anggap bangsa MELAYU, kamu lebih sesuai jadi bangsa CINA. Ceramah kamu memang seronok di dengar, mana tak nya, penuh dgn mengutuk dan mengaibkan org, memang lah seronok di dengar, tapi nak kata org boleh angkat kamu jadi pemimpin tertinggi Malaysia ni JANGAN HARAP!! Sedarlah diri tu.

Kami takkan relakan negara kami di jual kepada US. Kami tak rela bangsa kami di hapuskan dari tanah tumpah darah kami sendiri. Kami tak rela di pimpin oleh seorang MUNAFIK dan seorang PELIWAT yang di laknat ALLAH!

HIDUP MELAYU!! HIDUP ISLAM!! ALLAHHUAKBAR!!!

Yang Ikhlas,